2008年3月15日星期六

08年維園花展


3月14日,一年一度花展又開始喺維園舉行嘞,今年係我第一年去,同行有三個已經去過嘅小鴻、水爺同阿威,我去嘅原因當然係跟三位高手學下攝影技術啦,尋日我係最遲到嗰個,都影咗3個鐘先走,有好多種類好多唔同國家嘅品種,連非洲都有......我估我都睇漏咗好多好多,入場只需 HK$14,買本場刊都係 HK$15 (我冇買),其實幾值得去睇下,不過佢哋話今年啲花比往年快凋謝,唔知係咪同天氣有關呢?

欲觀看小馮照片連結 請按此
欲觀看水爺照片連結 請按此
欲觀看阿威照片連結 請按此
欲觀看小鴻照片連結 請按此
欲觀看美美照片連結 請按此
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory