2007年8月31日星期五

UwillPay Vs Turbo


賽前熱身(一)


賽前熱身(二)

由於今日都拍下頗多影片,所以只貼兩條熱身片段喺度,另已從賽事中挑選了13條短片出來,各位可雙擊下圖,登入eSnips慢慢欣賞,順次序睇就可以:

UwillPay 8月30日比賽實況

今晚我隊各球員狀態都幾好,全場大部份攻勢由我方發動,而今日值得一讚係我方龍門表現神勇,可惜上半場早段已比對方射入罰球,事緣華仔因救球心切,膊頭撞到對方勁射嘅皮球,皮球繼而應聲入網,華仔!我哋係唔會怪你,不用自責,比賽梗有輸贏,再講,唔係你前幾場嘅入球,我哋又何來今日嘅成績呢?況且你只係想救波,千祈咪放喺心呀,我哋球隊永遠團結!

其實上下半場我哋都有不少機會,可惜都未能把握,結果輸比Turbo 0:1,食海鮮時再得知 Ghost 勝 APM 5:0,我哋因得失球差,與今屇八強無緣嘞。

各隊友,今年輸咗唔緊要,都踢得好好吖,下年再接再厲,爭取佳績!

總結今年賽事:
我哋嘅神射手係:華仔
癲豆亦喺比賽當中入到佢嘅第一球。

另如各位如有興趣可改定下年足球隊隊名,隨時比我,到時間合適再擺上嚟梁太比大家公投啦。

水貨同行貨嘅分別



等專家同你解釋下啦!

領隊豪教你影相擺Post


要學嘢嘞!領隊豪教你擺可愛Post


隊長即學即曉,仲同領隊豪表演雙人花式,果然天資聰穎!


呢個就差啲嘞.........都可愛Ge.......

2007年8月30日星期四

食棧海鮮宴



雖然球隊今日輸零比一,計得失球後,UwillPay 被踢出局,下年再接再厲,因為輸贏唔重要,只要我哋一班人開開心心踢我哋嘅開心足球就足夠嘞!

踢完比賽,我哋一行十七人浩浩蕩蕩,到了樂富食棧海鮮酒家,十七人坐埋一張枱,正!

以下係今餐嘅菜單:

大花龍蝦伊麵
大石倉兩食(炒球及魚粥)
豉椒炒大竹聖
果皮蒸大鮑魚
椒鹽賴尿蝦
薑蔥焗羔蟹
惹味魚湯(美國蠔+象拔蚌)
至尊燒鵝
海皇焗飯(大家都飽嘞,所以冇上呢樣)
楊枝甘露
芒果/榴槤班戟(呢樣送嘅)
汽水/啤酒任飲

可能因為一班人食嘅關係,今日覺得樣樣都OK喎,而我就較喜歡個魚粥、燒鵝汁同賴尿蝦,要彈就彈啲蝦細隻啲唧,仲有,比較特別嘅係楊枝甘露放咗冰,食落凍凍哋都幾過癮,正!

另外在此要特別鳴謝 經理占 統籌,領隊豪 協辦,攪咗呢餐又豐富、又好味、又滿足嘅海鮮宴比我哋呢十五兜友仔食,多謝你哋呀!

睇下我撞到邊個



8月27日,晚上約6點25分,小弟在東薈城行下行下嘅時候,比我撞到佢........

2007年8月29日星期三

月蝕後的月亮


尋晚月蝕影咗比大家睇,今晚特登影月蝕之後一晚嘅月亮上嚟,雖然今日係舊曆十七,但係個月光仲係好圓、好圓。

失而復得有妙法

提示服務:坪洲917之旅

此 Post 主要係提示想參加9月17日坪洲之旅嘅朋友,要開始準備調更嘞,如可以的話,請盡快覆實我閣下參加與否吖。

有關917坪洲計劃行程請按 此連結

2007年8月28日星期二

店員如何複製你的信用卡



從email得悉盜取信用卡資料嘅手法,擺上嚟比大家知道下,如果你係客人,就要小心被人盜取資料;又如果你是從事一啲會收信用卡嘅工作,就要小心你嘅動作,免得被人誤會你盜取緊佢嘅資料喇。

月蝕


今晚適逢月全蝕,食完飯見到,立即拍低佢。

報仇雪恨

C組經過尋晚賽事後,洪都以首名出線嘅機會較大,次名則是跳跳虎及黑山之爭,而呢場爭出線之戰,亦被安排為C組尾輪尾場進行,但仍以黑山機會較大。

唔知大家仲記唔記得,喺某年前,我隊被黑山做場和波,而趕咗我隊出局,我想報仇好耐,今年機會嚟嘞,如果我哋以首名出線,對黑山嘅機會就十分、十分大嘞!

UwillPay 努力呀!30號對 Tubro 唔止要和波咁簡單,要砌低埋佢攞首名出線去報仇呀!

2007年8月27日星期一

年青歌星


Amazing 3 Years Old Cleopatra Stratan - The funniest videos clips are here

據稱係來自羅馬尼亞的三歲小小女歌星,幾得呀。

華航 8月20日 那霸機場爆炸



真不希望同樣嘅事情再發生,尤幸全機165名乘客、機組人員都安全逃生。

2007年8月26日星期日

America's Talent (Kevin Johnson)



如果你尋晚無睇電視,可能錯過咗呢段片,片中呢位仁兄以腹語參賽,最厲害係當其中一位評判比個『X』佢之後(3個X要出局),佢表演.....用腹語之餘,仲做口型,扮影片聲畫唔同步,最後比 X 嗰位評判主動收返之前嘅評分,仲比呢位仁兄入選。勁
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory