2007年8月31日星期五

UwillPay Vs Turbo


賽前熱身(一)


賽前熱身(二)

由於今日都拍下頗多影片,所以只貼兩條熱身片段喺度,另已從賽事中挑選了13條短片出來,各位可雙擊下圖,登入eSnips慢慢欣賞,順次序睇就可以:

UwillPay 8月30日比賽實況

今晚我隊各球員狀態都幾好,全場大部份攻勢由我方發動,而今日值得一讚係我方龍門表現神勇,可惜上半場早段已比對方射入罰球,事緣華仔因救球心切,膊頭撞到對方勁射嘅皮球,皮球繼而應聲入網,華仔!我哋係唔會怪你,不用自責,比賽梗有輸贏,再講,唔係你前幾場嘅入球,我哋又何來今日嘅成績呢?況且你只係想救波,千祈咪放喺心呀,我哋球隊永遠團結!

其實上下半場我哋都有不少機會,可惜都未能把握,結果輸比Turbo 0:1,食海鮮時再得知 Ghost 勝 APM 5:0,我哋因得失球差,與今屇八強無緣嘞。

各隊友,今年輸咗唔緊要,都踢得好好吖,下年再接再厲,爭取佳績!

總結今年賽事:
我哋嘅神射手係:華仔
癲豆亦喺比賽當中入到佢嘅第一球。

另如各位如有興趣可改定下年足球隊隊名,隨時比我,到時間合適再擺上嚟梁太比大家公投啦。

5 則留言:

匿名 說...

唉...睇番開波前熱身嘅片段,個個信心十足,點知....

ILoveUGirls 說...

精神啲!下屇再嚟過,努力!努力呀!

匿名 說...

永不言敗、永不放棄、光復球隊、光復信心呀各位!

匿名 說...

隊波下年叫dead air好嗎?

ILoveUGirls 說...

先記錄在案,待時間合適,再作公投,多謝老婆仔提供。

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory