2008年5月3日星期六

沙螺洞、鶴藪探路之旅



簡介:
沙螺洞,佔地逾80公頃,整個山谷被八仙嶺環抱。二、三十年前,居民以務農為生,稻田荒廢後被政府列為二級古蹟。由於地處高地,山谷河流不受污染,孕育出多種野生動物。據估計,這裡有百多種草藥品種,六百多種植物,百多種雀鳥,並曾發現野豬,果子狸等野生動物。河裡有多種淡水魚,更有稀有品種的蜻蜓和蝴蝶。

目的:
今次探路原因,主要因為側聞沙螺洞在往後幾個月可欣賞得到螢火蟲,小弟發現一個有機會觀賞到嘅地點,位置大概在『大炮亭』附近,如果大家都有興趣睇螢火蟲的話,請留言或聯絡華仔或我吖,時間容後再公佈。

今次探路行程:

大埔 → 沙螺洞 → 張屋 → 鶴藪家樂徑 → 鶴藪水塘 → 鶴藪排

尋日,原本已相約好殺手、小鴻及粉葛,一行四人到沙螺洞探路去也,點知等極個天都係落雨,一路都冇好轉跡象,到12:00左右仲收到小鴻來電,話九龍區行雷添,所以決定取消行程,同殺手及粉葛去食啲嘢然後解散,食完嘢後仍然落住微雨,殺手離開,我同粉葛心想都帶齊架生,喺中上環影一陣都好啦,誰不知影影下出太陽,於是兩兜友胆粗粗,照往沙螺洞去也。
15:20於沙螺洞路正式出發,到達大炮亭時間為17:05,但係我哋行下停下,相信如果剩去此點睇螢火蟲的話,約一小時即可到達。17:30 我們到達下一個景點:沙螺洞村,此村已經荒廢,但仍有惡犬把守,大家睇相時記緊留意一隻啡狗,長得十分似熊,此狗足以令我們不敢進村。18:20到達鶴藪水塘,景色好靚,可惜的是我們到達時已接近天黑,所以未有環塘一遊。行畢全程後,在鶴藪排乘坐52B專線小巴($4.8)到粉嶺完成整日行程。
回想今次呢條路線,初段上斜路到2百多米高地,跟住為一片綠草平原,再接就是石路落鶴藪水塘,全程用了4小時,輕鬆易走,唯需留意早及尾段十分多蚊,及落鶴藪的石路頗多青苔,因今次剛下完雨水,路面較為濕滑,我倆都步步為營,小小心心慢慢落山,另外,此處遠景、海景欠奉,主要係林景、山景同水塘,但昆蟲、蝴蝶、蛾、花、植物及雀鳥等等就多的是,本人覺得值得一遊。


觀看 本人 照片連結 請按此

觀看 粉葛 照片連結 請按此

5 則留言:

匿名 說...

又一個好地方.
其實我已經帶齊架生, 落左街食完嘢, 從餐廳出來發覺落雨又行雷, 點知後來出太陽, 真係比個天玩死 !

匿名 說...

個天考考您嘅耐性啫...想當年我讀小學嘅時候,每次去旅行嘅前一日,我仲想住點樣玩、帶乜嘢小食同同學一齊食,偏偏嗰晚成個天會變紅,聽日早晨就會落大雨,但下午就停雨(真係次次中)...

匿名 說...

真佩服你們的大無畏精神,做先頭部隊真不簡單!不知何時何日可帶小弟及一干人等再度遊玩,分享郊遊及攝影之樂!

ILoveUGirls 說...

當然冇問題啦,不過過咗雨季先好啲,而家儘量兩三個先頭部隊去探路先會適合啲。

匿名 說...

大無畏精神=大無為精神

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory