2007年6月8日星期五

只要有夢想

尋日,喺報紙見到韓國電器生產商LG計劃生產一款擁有MP3功能嘅洗衣機,跟同事傾過,有啲意見係:「連MP3!?要嚟做咩?」
今日,當我搭巴士瞌緊眼瞓突然想起多年前嘅電視廣告..............『只要有夢想,凡事可成真』,呢句說話確實幾有道理,試想下以前大家有冇想像過電話可以拎住週街傾?電話可以影埋相?微波爐同雪櫃可以上網?上網嚟做咩呢?寄信唔駛貼郵票寄出去?車有咩理由唔係用真馬............
其實我真係十分佩服那些將自己幻想、夢想講出嚟嘅人,最初可能係不設實際,但係又有邊個知道日後你嘅小小『幻想』可能會被其他人實行後大大造福人群呢?
唔知幾時我沖涼房嗰四面牆會自動射水,取代花灑呢?我個花灑又幾時會連埋電話?塊鏡幾時會連埋電視?屋企鎖匙幾時可以連埋鬚刨?公廁第時會唔會連便利店連銀行連酒店.............................

蒲苔島團


截至今日為止,已經有三位老友表示有興趣組團去蒲苔島嘞,相信唔駛太耐就可以成團出發,而家只欠選定日子,真係未去先興奮,估唔到咁快成到團,如你/妳都有興趣,記住打比我呀。

  • 現時參與者包括 (6月9日更新):水爺、老細、星星,華、豆。

2007年6月6日星期三

超"急"女秘書


Fastest Secretary In The World - Watch more free videos

可能係世上最快嘅『打印』高手..........一秒七個.........勁!!!

百萬份一



有冇興趣睇下百萬份一之下嘅世界係點?有.....就睇片啦。

女朋友發脾氣的理由



睇到最後先知點解佢會咁嬲,好叻呀!

好想去下

今日無無聊聊,拎起本地圖睇,見到位於香港東南海域嘅蒲苔島,因為未去過,突然間好想好想去行下,但而家天氣又太熱,去盞曬餐死,現計劃年尾涼快啲一定要去參觀下,唔知你哋會唔會都有啲咁嘅衝動呢,如你/妳都有興趣,打比我約定啦。

好攰呀



歐陽震華連拍七日七夜電視劇之後.................

北京拉麵店


------------正門----------------酥炸排骨湯拉麵 $20-----

紅油抄手 $18 (八隻)

高纖五穀冷麵 配 五香雞翼 $32

6月3日晚,行西九龍中心,見呢間北京拉麵店裡面坐滿八成客,於是入內試試.............可能跟西九龍設計有關,內裡擺設都幾擠迫,行人通道剛好夠一個人通過,坐定後點了以上三款菜:

  • 紅油抄手,味道一般,紅油唔夠人家足料,一啲都唔辣,價錢雖便宜,真係一分錢一分..............
  • 高纖五穀拉麵 配 五香雞翼〈或可配密汁豬扖、煙燻鴨胸絲、燻魚、麻醬雞絲〉,撈麵醬汁奇少,麵及雞翼皆不太夠味,雞翼一般,唔難食,賣$32貴咗啲..........
  • 酥炸排骨湯拉麵,麵質爽口,排骨肉質鬆軟多汁,味道有啲似豬肉乾,最好味係呢樣。

可能係我唔識點菜,除炸排骨外,其他的都覺得麻麻,比較可取嘅係即叫即煮,上枱熱辣辣,但要注意如光顧的話,請預多啲時間,我就等咗超過半個鐘頭先嚟齊,另外仲要收加一,如有興趣,自己過去試下............

亞洲國際博覽館的黃昏


-------<18:47>--------------------<18:48>-----------


--------<19:15>-----------

2007年5月30日晚,喺博覽館見到幾靚,即用手機拍低嘅。

2007年6月5日星期二

金猴?



重溫片段:多年前無記球賽節目,聽下大哥俞講咩?留意片尾阿招積嘅表情..........冇心之失,不過原來都幾易讀錯,兩個主持都中招。
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory