2008年2月1日星期五

黃鴻出山喇

初到黃山市

29-1-08 黃山市

話說黃師傅趁天氣夠凍,上黃山影靚靚雪景去也,誰不知風雪太大,黃師傅被困黃山,尋日終於出山嘞,仲返咗香港,詳情等佢自己遲啲同大家交待啦,而家睇住黃先生提供嘅三幅照片先。

觀看照片請按 此連結

有配音係唔同啲

2008年1月30日星期三

梁太之友齊拜年



農曆新年將至,睇下有幾多人同你拜年?祝各位個個行大運,日日發大財!

*在此特別鳴謝拍七先生為梁太提供以上精美揮春*

石壁探路之旅-水爺篇

憑藉猩猩仔強大嘅記憶系統,喚醒咗水爺原來喺04年曾經踏足過此路線(水口→籮箕灣→石壁),仲有相睇(想睇請按 此連結),根據水爺描述,此路線易行,風景亦美,所以梁太決定攪返團,一有日子,會立即向大家公佈。
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory