2008年3月4日星期二

籮箕灣之旅


籮箕灣之旅今日順利進行,早上10:15分由東涌出發,途經:

水口村→籮箕灣→石欖洲→東灣→紅十字會石壁營→雷紋古石刻→石壁水塘→東涌下領皮→東涌炮台。

下午17:30分完成整個旅程,共有 21 位團友參加。
今次旅程尚算輕鬆易行,有山景、海景,天氣比想像中熱一點,而今天我的記趣有:
  1. 可跟廿位團友一齊遊山玩水,心情真係十分興奮,當中有幾位仲係第一次參加梁太遊樂團,梁太之友歡迎你哋啊。
  2. 其實今日仲有一位團友即場加入,佢係一頭唐狗,我哋唔知佢叫咩名,幫佢改咗個,叫拍九,拍九陪伴我哋行咗足足3/4旅程,團友最後見到拍九係喺紅十字會,之後就離咗隊嘞,佢好乖、好活潑。
  3. 經雷sir介紹,認識咗兩種植物,分別係鐡芒箕(蕨類)同崗松,多謝雷sir。(後補資料:雷sir於留言再介紹蓖麻,有興趣要去睇下啊)
  4. 原來隊長係有短暫思覺失調嘅,是緣今日佢問我『跟住去邊度?』,我答『去石刻.....』,佢就因為太肚餓關係而失調,並回應:『去食蝦?』..........
  5. 另外我發現流浪狗係唔飲蒸餾水嘅,因為當我見拍九口渴,比啲蒸餾水佢飲嘅時候,佢係愈叫愈走嘅。

最後今次要鳴謝嘅係,各位團友嘅積極參與,雖然今次旅程編排上有些混亂,多謝各位耐心忍受,希望下次會辦得再好一啲,今天如有招呼不週,各位千祈唔好介意喎,請繼續支持梁太遊樂團。


欲觀看小馮照片請按 此連結
欲觀看咖哩照片請按 此連結一 連結二連結三
欲觀看邦邦照片請按 此連結
欲觀看水爺照片請按 此連結
欲觀看星星照片請按 此連結
欲觀看癲豆照片請按 此連結
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory