2008年7月24日星期四

人類的朋友



經常話狗係人類嘅朋友,而點解有啲人話海豚係人類在海洋中嘅朋友呢?睇完呢段片你就會明,仲要係男朋友...

2008年7月23日星期三

手術成功


7月19日,上午11點,到達舊山頂道1號嘉諾撒醫院,因為是下午3點才安排做手術,所以兩點前預備妥當(消毒水沖涼及換上手術服)在病床等候就可以,一辦完入院手續,到床位放低物品後,即落樓四處行下,整間醫院較舊,房租包膳食,地下有兩間餐廳,好貴但有幾台電腦可供上網,有些房間更設有WiFi服務,我住嗰間就冇嘞,因為最平嘛,另外各房間都有電視睇,電動床,召喚鐘等等,姑娘幾好人兼盡責,喺度要多謝佢哋嘅照顧,呢次發覺原來照顧病人要有好大嘅忍耐力先得,醫護工作真係好辛苦!

今次有兩個驚喜,都係主診比我嘅:
第一個係12點幾當我在醫院週圍行緊嘅時候,收到姑娘電話,內容係手術時間改咗下午兩點做,要立即上病房準備...... 吓!? 真係諗都冇諗過手術都可以提早嘅!
第二個係主診同我講解多次手術詳情『......,失敗率係三萬分之一,如失敗會即時修補,呢次手術係要開五個窿......』吓?唔係四個窿咩?← 我個心係咁諗,但係到呢個地步4個5個都要做啦,係有少少驚喜姐...

接近兩點左右推入手術室,麻醉師先喺我左手吉一吉,跟住同我講『唔好意思,呢邊搵唔到,要喺右手試過!』,好彩右手成功,當麻醉師注射咗麻醉液再比個氧氣罩我吸唔夠十秒後,我已經冇晒知覺,醒返已經做完,出返病床大概五點幾,主診話手術好成功,大約做咗3小時。

因為我做食道手術關係,由17號開始就要食流質食物,19號早上9點後更加連水都不能飲,做完手術返嚟,成身好痛好痛,落完麻醉又不能飲水,冇咩好做,唯有瞓覺,但咁鬼痛,點瞓呢?好彩主診叫姑娘幫我打枝止痛針,不過都痛咗我成粒鐘先瞓到。

手術當晚瞓醒第一件事睇下身上多咗啲咩:
1. 右邊鼻孔有條喉一直插到入胃,不斷抽緊藍色液體(藥水)出嚟;
2. 左腰有個球狀物體經一條喉駁入傷口入面抽瘀血;
3. 右手臂有個落藥口,加一條喉用嚟吊鹽水嘅。

7月19日晚,全晚都痛,瞓得都好差,落唔到床,小便都係用尿壺攪掂咋,慘!

7月20日早上,主診再嚟,比咗淡清水我試,問咗啲問題,先拆條鼻喉,舒服晒 ~ 再同我講可以試下食白粥水,結果午餐同晚餐都係食粥水,又少又稀,不過好過冇啦!下晝我試過落地行下,終於自己行到,雖然仲痛緊,但起碼去到廁所吖。

7月21日因上午要照 X 光,所以前一晚12點又要禁食禁飲水,早餐連粥水都冇得食,呢次 X 光目的係要知道手術是否真的成功,但係吊住鹽水、腰間有個瘀血波,照嘢真係唔方便!約11點幾完成返病床,立即通知姑娘照完喇,晏晝記住預我,嘩!正呀,雖然今次呢個午餐都係粥水,但係係有味嘅粥水呀(用肉煲然後只要粥水)!好味道呀!食完個午餐冇問題後,姑娘幫我拆埋條鹽水喉,即刻行動方便晒,到晚餐,仲正,啲粥係有米有肉碎嘅,好好好正呀!
晚餐前,姑娘連個瘀血波波都幫我收埋,全身剩底嘅一個打針口就喺當晚凌晨點幾拆埋,應該係因為主診晚上約11點嚟睇過我仲同我講:聽朝我嚟多次,冇特別就出得院喇。

7月22日經主診睇過後,確定我可出院回家喇,知道可以返屋企,原來心情會好開心嫁!

現在傷口仲有少少痛,未出得街住,另外兩星期內除要戒口外,亦唔可以食太硬嘅食物,要較軟身或近乎流質,因為喉嚨傷口個膜好薄,太硬驚會整穿,個薄膜完全生埋約需6星期,但頭兩個禮拜要特別小心。

最後多謝各位梁太之友對本人之關心,多謝各位,好快會返嚟見你哋,好掛住你哋呀!

再一次借此篇文章多謝嘉諾撒醫院仝人、特別係照顧過我嘅醫護人員、主診劉雄外科醫生、麻醉師、替我做動力測試嘅梁醫生、宏康醫學診斷中心仝人(中環化驗所)、中環太子大廈卓健醫療中心仝人,多謝你哋對我嘅照顧,多謝!
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory