2008年6月3日星期二

玩個遊戲吖


以上圖片由戰地記者提供,想同大家玩個遊戲,兩個問題有待各位解答:
  1. 圖中三位仁兄喺度做緊咩呢?
  2. 由左至右,各位憑背影又認唔認得出呢三位仁兄係邊個嘛?

不幸中之大幸


今日去覆診,聽完5月28號啲測試報告嘞,主診醫生講咗一大堆我聽唔明嘅嘢,不過冇所謂啦,最緊要唔係癌症,所以呢個標題叫『不幸中之大幸』,以下等我講返啲我明嘅比大家知。

個病嘅名稱叫: Achalasia of esophagus (食道失弛緩症),主要係話胃部幽門收窄,影響進食,之前醫生比咗隻藥我,係用嚟將幽門擴大的,但只可暫時有效,因為佢話食得冇幾耐呢隻藥就發揮唔到作用,治標唔治本,要切底治療,只有用微創手術,將窄咗嘅地方界開便可。但手術後,有5%機會會有胃酸倒流。

因為要進一步確定我係呢個病,嚟緊嘅13號,已經安排要到養和醫院進行一個『動力測試』,如果証實後就會安排做微創手術嘞,而家最慘嘅係,為咗此測試之準確性,要即時停止服用之前用嚟擴大幽門嗰隻藥,即係話,又要打回原形,而家食嘢唯有慢啲啦。

到咗6月18日再覆診後,就知道是否要做上述嘅微創手術嘞,如果只係胃抽筋嘅話又係第二種醫法。至於幽門螺旋桿菌,醫生就話係小問題。

報告完畢,再次多謝各位關心!多謝!
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory