2008年8月6日星期三

2008歐洲之旅

正所謂〝讀萬卷書,不如行萬里路〞,小妹今次終於好好利用咗三個多禮拜嘅假期再次踏足歐洲呢片土地,今次行程踏足過嘅國家計有瑞典、丹麥、瑞士、西班牙、法國、奧地利、列之敦士登及意大利。

今次嘅行程令小妹眼戒大開,感覺就好似發咗個好美妙嘅夢一樣,就算到宜家都唔敢相信自己有幸踏足呢片咁美麗嘅土地。同樣地,當你置身於咁靚嘅地方,你就會讚嘆世界之大,驚嘆大家都活在同一天空下,但係點解又會同香港咁唔同嘅呢?呢次行程令我深深體會到咩叫地靈人傑,歐洲的而且確會令你樂而忘返!

而且今次亦有幸品嘗到唔同地方嘅美食,最難忘嘅係西班牙同意大利源源不絕超新鮮海鮮,芳香濃郁嘅意大利咖啡,甘香美味嘅瑞士朱古力等,當然點少得我家姐呢位大厨親手烹調俾我嘅美食呢!

其實今次咁完美嘅行程實有賴我居住响瑞士嘅家姐同姐夫細意安排,佢哋响百忙之中都安排假期帶我去吃喝玩樂,實要在此表達我萬二分嘅感謝!當然唔少得要多謝調假俾我嘅好同事喇!


响呢度連接咗小妹今次旅程嘅相,希望大家好好欣賞。

Link 1 http://picasaweb.google.com.tw/huimwstella/TripToEurope2008?authkey=GBH-oz7Bpk8



Link 2 http://picasaweb.google.com.tw/huimwstella/TripToEurope20082?authkey=7J2wsRMAhnQ

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory