2007年6月30日星期六

2007年6月29日星期五

賣咗架車喇,好唔捨得!




呢段影片,拍攝於2007年6月27日晚上11時15分嘅,我呢架車真係次次唔同病徵,影片中呢次係水滾,上面噴蒸汽、下面就漏水箱水,我揸機影時已經發生超過2分鐘,初初仲大煙.......

比啲數據大家睇下:

車廠:Daihatsu(大發)
型號:Charade (射哩仔),G200RS-GMDE,1300cc
年份:1995年
購買日:2006年5月10日(140,750km),HK$2,000
放車日:2007年6月29日(153,542km),HK$1,500

購買時的轉名費:HK$1,000
購買後共行哩數:12,792km
屋村停車場共計:HK$12,510
保險(三保)共計:HK$9,028 (其中HK$2,738係今年買嘅,未知可退回多少)
入油共計:HK$12,336.74
維修共計:HK$12,759
告票共計:HK$770

嘩!唔計雜費,原來埋單計數差不多用咗五萬元喺架車度.........

呢次決定要賣走佢嘅主要原因係維修太多次,而且次次唔同,真係有啲失望,加上領匯加價,油費尋日又話加,牌費就到期,於是把心一橫,劏咗佢!

話雖如此,但我呢一年同佢真係有唔少回憶,開心唔開心嘅都好多,經歷不少第一次.....仲有,佢比我感覺係有靈性嘅,佢發生大事都唔會係行駛當中,每次!係每一次佢都會載我回到家中停車場先病發嘅,真係好唔捨得妳!大發仔!再見喇!我會好掛住妳............

博覽館嚟緊嘅演唱會



7月3日---CHRISTINA AGUILERA Live in HK













7月30日--- A NIGHT WITH THE CURE







8月16日---Gwen Stefani "The Sweet Escape Tour"





8月18日 Avril Lavigne Live in HK 2007



大家係咪好興奮呢?每個月都有兩個演唱會,正呀!

2007年6月28日星期四

UwillPay 比賽時間表

PMD Uwillpay 九龍灣 Turbo Ghost 九龍灣
09-JUL 1 : 2 09-JUL 1 : 0
PMD Turbo 九龍灣 UwillPay APM 九龍灣
16-JUL 0 : 1 16-JUL 7 : 0
PMD Ghost 摩士3 Turbo APM 摩士3
9-AUG 1:5 9-AUG 2:0
UwillPay Ghost 摩士3 PMD APM 摩士3
17-AUG 1:1 17-AUG 3:0
UwillPay Turbo 摩士3 Ghost APM 摩士3
30-AUG 0:1 30-AUG 5:0

2007足球隊抽籤結果

A 組:
  • PMD
  • UwillPay
  • Turbo
  • Ghost
  • APM
B 組:
  • 師兄隊
  • 四合
  • Orange
  • 富城
  • 保安之友
C 組:
  • 洪都拉斯
  • 新動力
  • 藍戰士
  • 黑山同盟
  • 跳跳虎
D 組:
  • 小濠灣火車頭聯隊
  • 兄弟足球隊
  • 藍魔鬼
  • 突破
  • 黃色潛艇
*** 各位隊友!今年加油,全力以赴,爭取好成績呀!!

2007年6月26日星期二

廿二世紀咬人作樂


鮑生於被咬後五分鐘向小記展示牙印


三小時後,牙印漸紅,但仍清楚可見


事發於今日下午約17:45分,一名工作辛勤,同事眼中嘅孝順仔,鮑XX先生,慘被一名同性素食者襲擊,導致右手暫時失去工作能力......歷時五分鐘之久,而該名兇徒得程後逃去無踪,其他職員現正尋找其下落,並呼籲目擊者提供線索。

鮑生的手仍在顫抖,向小記憶述當時恐怖經過:事發時他正與另一位女同事討論有關食物的問題,不知道是否當中言論刺激到行兇者,平時素食的他,突然狂性大發,乍見鮑之手,骨肉均勻,肉質透紅,此時素食者終於按耐不住,二話不說,張口就咬!

可憐嘅鮑生萬料不到,一個崇尚素食多年的人,會於今天要一嚐肉香呢?手.....就係咁,被對方深深的、狠狠的強咬一口!牙印清淅可見(見上圖)。

因為事出突然,鮑生未及記低兇徒容貌,只有以下資料:
  • 素食者
  • 會唸經的
  • 說話十分大聲
  • 冇時間觀念,曾經以為一日有162小時
據疑兇同事提供,行兇者日前曾透露自己食齋已多年,經已唔記得肉是什麼味道的.....

另外大家如見到此人要加倍小心,相信佢仍未夠喉,仲會繼續四處咬人的。

浸大研究員.mp3

就呢件事件,我哋請來浸大精神科首席研究員,分析兇徒嘅病態。

註:浸大 = 社會浸大

2007年6月24日星期日

開明學校



開明是一間村校,校址應該在元朗,校將停辦,影片絕對是自家製作的,睇到片尾我都覺有啲酸,相信當地居民感覺會十分強烈,畢竟有不少回憶,小朋友送比開明嘅禮物,好有誠意,片長5分鐘,請各位支持下佢哋、睇下啦!

龜大哥!你做咩呀?


Turtle Sex - The best home videos are here

有冇人知邊度有『龜眼鏡』配呢?

似外國嘛?


日期:2006年8月9日
時間:17:48分
地點:青衣北岸公路

今日喺手機見返呢張相,覺得幾好Feel,所以post上嚟。

阿婆豆腐花


門外人頭湧湧
阿婆豆腐花(熱)

位於大埔大榮里嘅呢間小小店舖:阿婆豆腐花,堂食HK$5,外賣HK$6,雖則話係堂食,但其實係冇位坐嘅,食就企喺店外旁邊食,不過呢啲都算係一種風味,碗豆腐花好滑好好味,經過要試試呀,值得一提嘅係以往我食別家豆花,都會如上圖落咁多黃糖嘅,但呢間唔同,豆花本身已甜甜地,我呢碗自己攪甜咗,你要試記住落少啲黃糖喎。
另外呢度仲有腐乳賣,我返嚟睇過其他人啲網評,話都係掂嘅,邊位試完話返我知得唔得喎。

錦華粥粉麵之二


今日再次光顧錦華,一心諗住要試試個春風得意腸粉,誰不知又賣晒!我都上午十點到,咁快賣晒.........既然嚟到,照食啦!
今次都係叫碎牛粥、炒米粉,不過就要咗剩腸粉(HK$6.00),個腸粉真係又滑又好食,上次叫個蝦腸要HK$12,其實就算叫呢個剩腸粉都夠滿足,仲要平成半,好味道!
食食下,唔夠喉,於是叫埋上圖碟炸兩(HK7.00),腸粉唔駛再介紹嘞,油炸鬼冇機場二號客運大樓間BBQ咁脆,但係就比較新鮮(新炸起),都OK嘅。
另外我問錦華伙計:『邊間茶水正?』,伙計推介文興,我叫咗杯熱鴛鴦,喂!真係正喎!有機會試下,都係HK$8咋。

註:想睇上次食評,可click入錦華粥粉麵

考考動物忍耐力



好乖呀!我隻狗就餵遲少少都吠我嘅!

閃電!好靚喎

不要太快下定論



幽默的廣告
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory