2008年7月11日星期五

水與魚兒的對話

今日睇了一些汶川大地震的照片,其中一幅並非真實照片,而是一幅手繪畫。

畫中畫了一個小女孩,手持一枝亮起的蠟燭,緊閉雙眼,淚在淌,腮子更是佈滿紅筋 ...

此畫主題:『我們在一起

主題上寫有一個故事,故事是這樣的:

魚兒對水說:『你看不見我眼中的淚,因為我在水中。』
水對魚兒說:『我能感覺到你的淚,因為你在我心中。』


睇完覺得好感動,所以希望跟大家分享分享。

2008年7月8日星期二

七八月博覽館好介紹


Thomas & Friends Live! On Stage - 友愛互助奇遇記
7月10日 至 13日,首兩天每日兩場,尾兩天每日三場。


AKON Live in Hong Kong - 7月26日舉行


Alicia Keys As I Am Hong Kong 2008 - 7月29日舉行


Travis Live In Hong Kong - 7月31日舉行


Live N'Loud Hong Kong 2008
呢個要介紹下嘞:
 號 稱 香港 首 個 搖 滾 音 樂 節 的 LIVE N'LOUD , 將 於 8 月 5 日 假 亞 洲 博 覽 館 舉 行 , Simple Plan 、 One Republic 、 Lostprophets 、 New Found Glory 以 及 Jamie Scott & the Town 5 隊 搖 滾 勁 旅 將 聚 首 一 堂 rock 足 一 夜 , 除 了 台 上 的 精 采 演 出 , 音 樂 節 場 館 內 並 會 舉 行 各 式 各 樣 的 活 動 , 包 括 發 售 官 方紀 念 品 、 Channel[V] 及 HMV 特 設 攤 位 等 。 為 關 注 四 川 地 震 災 情 , 主 辦 機 構 將 在 每張 門 票 中 捐 出 $50 作 賑 災 之 用 。

仲有濱崎步肯定9月會嚟、傳聞麥當娜都會嚟香港(唔知係咪博覽館呢?),今次報導到此為止!大家剩係睇到啲陣容都應該夠晒興奮啦!

2008年7月7日星期一

物價

今日去檀島食個晏晝,坐隔離有一大班人正在午餐,八八卦卦聽下佢哋講咩,見有一位剛剛到步嘅女仕問一位已攞餐嘅男仕:

: 咦!?做咩食五香肉丁麵呀?唔食餐肉?你唔係鍾意食餐肉嘅咩?
: 抵啲吖嘛!而家五香肉丁成十幾蚊罐呀!

係喎!呢件事令我諗起,早幾日喺超市見到而家五香肉丁買成$16蚊罐呀!有冇攪錯呀?以前平民價$10蚊有兩罐,而家咩世界...究竟係成本貴咗?定係商家牟利重咗呢?人工又唔見加得多,唔通營商真係咁艱難?

講開檀島,順便發下嘮騷先,記得此店於機場開幕早期,合桃蛋糕同藍莓芝士包好食到不得了,不知何時開始,藍莓芝士包得番極少芝士,而合桃蛋糕比我嘅感覺係偷工減料咗,冇晒嗰隻正正蛋糕味,合桃直頭係轉咗供應商咁,整個蛋糕完全唔掂,我最初以為一時失手,之後我比咗三次機會佢,結果完全一樣,唔通又係百物騰貴嘅關係?

** 註:以上純屬個人意見,如你是檀島Fans,請多多見諒。**

2008年7月6日星期日

樂香園咖啡室




位於中環威靈頓街的蛇竇,多年前我已經光顧,因早已不在中環上班,已很久沒有幫襯,今年有機會再到樂香園,當然食回我以往最愛食嘅雞批,雞批內有火腿及雞肉,再用忌廉湯煮成餡料混合而成,如果撞正剛剛出爐,真真美味無窮,都係買6蚊咋!
咖啡、奶茶、鴛鴦亦十分到家,熱嘅$13、凍嘅$15,略略貴咗少少,不過中環喎,差唔多啦。
店內裝修、擺設偏懷舊,連沙糖都放置在一個冇蓋嘅器皿上,感覺上有點不衛生,但舊式亦係呢度嘅風味之一呀,至於點解叫蛇竇呢?有一個說法話以往好多打工仔經常光顧及蛇王一返,真係信不信由你嘞。
講出嚟自己都唔信,一直以來,我到蛇竇只會飲杯熱鴛鴦加個雞批,而對上一次,有啲唔夠喉,於是叫咗件蛋撻,嘩!真係咪亂試呀,各位。
另外近排返查過蛇竇嘅資料,原來除雞批、什批外,炒滑蛋同蛋治都十分有名的,下次光顧必試蛋治,而且唔會烘底,因聽講話個方包都好得嘅咁話。
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory