2007年8月3日星期五

手機亂拍

博覽館巧遇壁虎BB,好趣緻

雲似籮旋型,即拍!

巴士上,陽光普照,又拍!

2007年8月1日星期三

沙螺灣






再接再厲,今日由侯王宮起步→"石散"頭→田心→較寮→鱟壳灣→沙螺灣→沙螺灣涌口→把港古廟為終點,去程大約兩小時,而回程因沒有停頓,用了約個半小時,全程用了三個半小時,講真都幾辛苦,行到腳仔軟,其實我回程所用的時間,同繼續去大澳差不多,不過我希望留待同大家一齊去,所以原路折返,大家睇下有冇興趣吖,但係必定要帶備足夠物資,我帶兩樽水都唔夠......
今日所見:有地方掘蜆,近距離影到招潮蟹、彈塗魚、人面蜘蛛,回程時遇到約有廿架單車斷斷續續迎面駛來,相信是向大澳進發的。
另外感受較深的是替沙螺灣村的村民有點不值,本來一個寧靜的村落,因新機場的關係,每數分鐘都有飛機升降的聲音,很是嘈吵的.........
尚有更多照片,觀看請按 此連結
(因為相機冇電,影得比較少,下次一定要補返先得!)

2007年7月29日星期日

東涌古堡與黃龍坑





放假最後一日,今日探埋東涌南面山路,東涌古堡→上、下領皮→赤立角新村→天后宮→低埔新村→黃龍坑→馬灣村→東涌新市鎮。
而今日收穫有:於屋企樓下影到石龍子比大家睇下,低埔村附近有一天然游泳池、赤立角村可燒烤、黃龍坑徑可連接伯公坳大東山南山黃龍坑瀑布等地。
今次唔會多作介紹,有機會一齊去體會吖。
欣賞更多相片 請按此
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory