2008年10月11日星期六

幣!唔記得帶鎖匙...



如果係你...你會點呢?

布袋澳海鮮團


大家認得嘛?呢幅就係上次去釣魚翁時影低嘅布袋澳,今次由大佬泉發施號令,小弟協辦,現謹訂於2008年.週次43.10月24日.星期五,約晚上七時至九時,再次殺入布袋澳食海鮮,相信有唔少兄弟姊妹喺尋晚都收到邀請訊息嘞,但由於有啲朋友唔係數碼通網絡關係,所以都特設網上報名,各位有興趣就請聯絡我或喺度報名吖!一夠12人即成團,人數不設上限,多謝大家參與!
以下係已報名人仕:
  1. 隊 長
  2. 美 美
  3. 大佬泉
  4. 芳 芳
  5. 癲 豆
  6. 癲豆嫂
  7. 小 馮
  8. 星星仔
  9. 星星女
  10. 單歷是娶
  11. 粉 葛
  12. 立 仔
  13. 傻 卡
  14. 華 仔
  15. 榮 榮
  16. 壞 人
  17. 靚女雯
  18. 粗 樓
  19. 領隊豪 (八成機會出席)
  20. 豪 女 (豪去佢去,即係八成)
  21. 邦 邦
  22. 拍 七
  23. 羅 倫
  • 截至1024日,共 23 人參加 ( 已夠人數,確定如期舉行)

  • 各位已參加或想當日臨時加入嘅朋友仔請注意:
小馮芳芳單歷是娶傻卡,四位人仕會作先頭部隊,先行前往布袋澳搵位點菜;
其餘人士集合時間及地點下列 :
時間:18:30
地點:坑口港鐡站 A 出口,乘的士前往



1024 海鮮團已經完滿結束,而以上 23 位兄弟姊妹都全部出席,席後我哋再去聰嫂食埋糖水先走,本人今晚感覺十分高興,食物好食之餘,各人又冇分你我,打成一片,好溫暖,多謝各位給予小弟呢個咁正嘅飯局!
當然要特別鳴謝 大佬泉 召集各位參與是次活動啦!多謝各位!

健康金字塔


做完手術後,對飲食開始多點注意,送比大家一個可能遺忘已久嘅食物金字塔。

祝願各位 生活愉快每一天!

環保汽車


上圖呢架車大家見過未?無需入油、無需叉電,全人力推動!小弟有幸喺圓方某超市入面見到!小朋友坐得興奮又開心、大人買嘢安心又放心!值得推介!未見過嘅得閒經過去睇下吖 ~

水爺靚相集

重開梁太,找返水爺條數先,爭佢兩個 Post ,請欣賞:

1. 南台灣之旅 :今次八天旅程去了高雄及墾丁,覺得非常輕鬆及享受,風景非常優美,可借八天旅程中佔了七成時間都下著雨,有點兒失望。今次因天氣不佳,所以只用了相機仔拍了些到此一遊的紀錄性照片。台灣南部還有很多風景優美的地方但今次未能有時間到訪,例如東港、大鵬灣、小琉球等,下次一定要再去!

http://picasaweb.google.com/tsui816/Aug08

2. 南丫島小品:

http://picasaweb.google.com.hk/tsui816/LammaIslandSep08

多謝水爺,咁遲先出,對你唔住!
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory