2007年5月26日星期六

滿月喇!

不知不覺我呢個梁太網誌已經一個月喇,點擊率竟然超過二千,呢個數字可能對閣下冇乜意義,但我就為此而十分興奮,因為根本冇諗過會有好多人睇嘅,都係多得你嘅支持!多謝晒!希望各位繼續多多嚟瀏覽本站,最好梗係多啲發表你/妳嘅意見啦,不過如你剩係睇.....我都已經高興萬分嘞,容許我再一次喺度同大家講聲:

多謝大家支持,多謝晒!

磨刀剪

之前講過飛機欖伯伯,令我諗起另一個行業......磨刀剪,如果你喺屋村長大,應該記得以前磨刀剪嗰啲師父係拎住舊磨刀石上樓、上門幫你磨嘅,又係好似飛機欖咁,一嚟到屋村樓下就喺度嗌:「磨.....刀......較X!」或者「磨.....較剪.....X!」
大家有冇奇怪我點解會打咗"X"字呢,係特登嘅,因為唔知點解,啲師父次次嗌親都係前面嗰啲字會好大聲,跟住最後隻字梗係好似屈喺喉嚨咁,要你用耳仔貼住佢個咀先聽到嘅,莫非行規乎?
請問有冇高人解釋到比我聽呢?

2007年5月25日星期五

老闆絕句

尋晚睇報紙,講一個網上討論區嘅題目「上司鬧(串)下屬嘅絕句」,當中有句,真係好絕:

有一位人兄一次完成一個任務,仲幾好成績,但佢上司同佢講『一個停咗嘅鐘,每日最少會啱兩次』..................................

呢位老闆真掂!

2007年5月23日星期三

貼身保安系統


  • 女仕們要好好保管密碼;
  • 男仕們要好好學懂解碼。

Feel Good INC.



GORILLAZ 約兩年前作品,好正!

2007年5月22日星期二

蝦哥囡囡

友情連結中加咗條 link,『蝦女成長路』,相信大家都知係邊位個千金嘞,得閒去睇下呢個出世重9.9磅嘅巨B啦。
另外亦喺度恭喜蝦生蝦太弄瓦之喜,祝囡囡健健康康,快高長大讀書叻。

2007年5月20日星期日

錦華粥粉麵





今日繼續大埔覓食之旅,走入綜合大樓熟食中心,經過錦華,一貌似老闆娘嘅中年女仕向我喊道:「坐,睇下食咩,好食嘅喎!」就係咁,我就真係乖乖咁坐低嘞........
  1. 免治牛肉粥 --- $12
  2. 芽菜炒米粉 --- $ 6
  3. 鮮蝦腸粉 ------ $12

以上就係我今日點嘅「菜式」:

  • 先講碎牛粥,牛肉幾夠味,比較撈得少炸米,味精唔少,但就似足以前街市、大排檔嘅粥品,碎牛嚟講算係幾好嘞;
  • 炒米粉,普普通通,但一定唔難食,反而想講係佢哋好細心,米粉比客人前,會先落鑊返炒先上碟,熱辣辣比你食,抵讚,仲有,佢哋嘅辣椒醬好獨特,叫做幾辣嘅,有啲酸酸哋咁,都辣得幾過癮;
  • 鮮蝦腸粉,最好食係呢個,即叫即做,蝦新鮮,但梗冇酒樓嗰啲咁大隻,腸粉好滑好滑,好好食,嚟到記得必食腸粉,正正正!

因為我嗌咗兩碗碎牛(兩人食),找數共銀 $42,唔貴,可能係食粥嘅關係,唔夠飽,臨走同老闆娘吹咗兩句,問佢餐牌上有個叫『春風得意腸粉』係咩嚟?佢就話我知今日已經買晒,而個做法係用廣東春卷皮包住啲齋拎去炸,炸完再用腸粉包住完成咗嘅齋春卷,好脆口咁話,唔........下次要早啲嚟試下先得。


AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory