2008年10月29日星期三

澳門翠苑餐廳


葡式豬扒飽餐 - HK$20元 (凍飲再加2蚊)

澳門咖哩牛柳農夫飽餐 - HK$43元 (凍飲再加兩蚊)

今次為大家介紹呢間澳門翠苑餐廳,位於旺角上海街,旺角綜合大樓2樓之熟食中心內的,十分易搵,正正喺朗豪後面。
是日叫咗兩個餐,分別係:
葡式豬扒飽餐 - 個飽幾脆,豬扒唔乾身,凍咖啡有水準,好飲!如果豬扒多汁少少就更正嘞!
咖哩牛柳農夫飽餐 - 錫紙包住農夫飽,農夫飽又包住牛柳,食嘅時候點咖哩食,農夫飽外皮香脆,裡面又煙煙韌韌咁,都幾好食,係略嫌個咖哩汁咸咗少少,杯凍咖啡唔洗再講啦,呢個餐仲有一個牛腩粒湯,呢個湯不過不失咁啦。
整體覺得食物幾好食,買完飛又有專人拎比你,農夫飽係好似貴咗啲,但係值得試試,不過最好兩人一齊食,一來可趁熱食(外皮脆啲),二來一個人食可能會幾濟嘅,另外農夫飽仲有好多不同配搭的,例如豬柳、雞、牛腩、雜菜等等...
此外當然仲其他食品啦,如果大家試過有其他正嘢就話比我聽吖,因為我必定會再去食嘢嘅。
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory