2007年6月23日星期六

日本大型室外廣告


Japanese Vertical Soccer - Watch more free videos

設計特別的門


Coolest Door Ever! - Watch more free videos

西人整蠱節目


Scaring Hot Girls - The most popular videos are here

開始嗰個比較普通,到中段嗰個,如果事主有心臟病的話,都隨時玩出禍。

識點做啦


今日從Email收到上圖,即想起之前提及過嗰位『以屁會友』嘅仁兄點樣招呼佢啲朋友,受過佢恩惠嘅朋友仔係咪好應該夾錢送份禮比佢呢?

超級星光大道



近期台灣的熱爆節目-------超級星光大道(楊宗緯精彩回顧)

蟲來自那方二


蟲來自那方延續篇:
今朝經過再睇,飛蛾走咗,祇剩低呢條『蟲』,由於手機拍微距質素有限,我形容你哋知啦,呢條嘢大約6cm長、3mm闊,由一粒一粒綠色球體相連組成,而綠色粒粒外面被杏色毛毛包圍,最初以為啲毛毛係蟲腳,睇真原來唔係,相信係卵嚟嘅,仲極有可能係昨日隻飛蛾產嘅卵,大家留意下之前段文章,隻飛蛾嘅下半部有少少方型,而且比一般飛蛾肥大,仲好似喺最底部有個窿窿咁添。

討厭領匯!

舊年五月,村內停車場當時仲係由威信管理,租金每月HK$840,誰不知領匯一接手(因領匯外判,現時實際仍然是威信管理),即時二話不說,減少車場員工外,更在2006年七月將租金提升為HK$920,升幅達9.5%。小市民當然無力反抗,今年領匯又公佈會再加價,更不理會早前有部分車主連同議員到領會門外抗議反對,堵塞其停車場等等,一様照加!今年七月,我泊嗰個停車場就會加到HK$1100嘞!今次升幅有成19.5%!如果同06年比較,兩年累積已加了31%,認真理得你死活!

政府呢幾年嘅得意之作中,相信領匯上市會係其中之一,一味話要維護股東利益,不理會民間疾苦,縮減資源,降低服務質素,無論街市、商場、停車場都不斷加租金,好似唔休冇得做,你唔租自然有人租,務求趕走啲舊客,引入啲大集團同啲肯比錢嘅人,最緊要股東有利益,領匯大股東係邊個?香港政府囉!(雖然現在大股東已非香港政府,但我就唔信政府冇干預或無權干預!)

呢次真係深深咁領會到香港政府點樣體恤民情,領匯呢個名,改得好呀,你同政府反映咩,佢又答你領匯已經上市,政府無法監管,你同領匯提出?佢又話要維護股東利益,唉.....神又係你,鬼又係你,既然香港政府要咁趕絕啲小市民,不如索性設立一啲貧民區啦,我估小市民會開心啲,起碼唔使比你趕,又唔使估你下次用咩招數迫啲小市民,心理壓力少啲,人都健康啲,真係.........

2007年6月22日星期五

請勿靠近車門


Dangerous Situation - Click here for this week’s top video clips

蟲來自那方?

今朝清晨於公司窗外見到圖中飛蛾,嚇然發覺在佢下方有條蟲蟲物體,究竟條蟲係點上嚟高處呢?係飛蛾帶上嚟?佢自己上嚟?條蟲根本係飛蛾嘅一部份?呢個......係一個......謎!

升降機告示的提示

上圖係我家大堂升降機外的告示,原本冇咩特別,但近日我發覺原來圖中個男生係冇格啦底(液下)嘅,回家後我想了很久,終於想通咗,原來男生係身穿斗篷,個告示係提示你如遇火警,切勿使用升降機,除非你是超人......


唔知你家大堂之升降機告示係咪都係咁嘅呢?

另類愛情故事

架車返嚟喇

我架老爺車繼早前冇電、漏軚油、嘔偈油後,早排又一新作:行駛途中自動死火,經典嘛?最初我以為係自己技術問題,點知情況越來越頻密,於是又再一次於6月4日送佢入廠,師父睇過後發現某地方滲漏偈油,換過啲油氈、揸口,應該好快攪掂,誰不知師父拆拆裝裝,裝裝拆拆,越整越唔妥,搵嚟搵去唔知邊到渗漏,如是者一日一日咁過去............
上星期我再致電師父說:『算喇,如果攪唔到就唔好整喇,架車本身唔係貴,我唔會比太多錢出嚟整,你交返架車比我啦。』
修車師父答道:『架車令我好頭痕,我拆裝完,踩一轉佢又漏,已經又拆開晒嘞,而家已經唔係錢嘅問題,冇理由攪唔掂嘅!』
我說:『據你所講即係唔止之前你所講嘅問題啦,如要加太多錢,我係唔會比架喎,唔好整啦。』
師父:『加幾舊......唔會加得好多,主要係比手工......』
我:『加幾舊整得返又冇所謂,你玩下啦,唔掂出聲呀!』

呢件事我覺得師父一係驚整唔掂冇錢收,一係真係比我架老爺車激起咗佢嘅鬥志............

終於,尋晚車房來電話話今晚攞得車嘞,間車房星期六、日、公眾假期唔辦公,扣減晒啲假期,足足整咗兩星期.............架車係咪真係整返好?試返一排話你哋知啦。

2007年6月21日星期四

如何令別人知道你趕時間呢?


Elevator Madman - The top video clips of the week are here

太緊張的生活吧.............

嗱!呢啲先叫化妝呀!


As seen on Break.com

開口中的交通意外



留意影片中的男士好像在說.........Get out the ROAD!.........結果真的發生了.......

2007年6月19日星期二

五月粽

五月五日,端午節快樂!


今日呢則食評,不是什麼食店,是我媽每年都會親手泡製嘅五月粽,分別有紅豆、綠豆、梘水三種選擇,每年都做,從未間斷,我每年都會拿紅、綠豆的回自家吃,圖中的就是綠豆製的,我最喜歡加甜豉油食,糯米好味,豬肉又唔太肥,總之係好味啦!

2007年6月18日星期一

汽車除用作為代步外的用途

貪新忘舊



如題.........最後........自食其果囉!

彩虹甜品店(大埔)

  • 太極豆腐花 --- HK$12
  • 黑糖雪糕 ------HK$18
太極豆腐花,黑色嗰部份其實只係在豆腐花中加入芝麻,而黑糖雪糕嘅黑糖喺餐牌係註明自製的,兩款甜品中規中舉,唔會係難食,但又唔講得好突出,路過要食甜品的話都可以嘅。
而今次我主要係想講喺我落單時嘅小插曲,話說我坐低後,侍應走過來........
  • 侍:請想問要咩呢?
  • 我:一個太極豆腐花、一個黑糖雪糕。
  • 侍:好,個豆腐花想要熱定凍呢?
  • 我:熱啦!
  • 侍:哦,熱嘅賣晒喎。
  • 我:.........呵(我笑了出來),咁要凍啦。

註 : 個女侍應服務態度係唔差嘅,不過我覺得佢問得好搞笑啫。

生記粥品專家




幾年前,隊長帶我嚟呢間生記食嘢,記得當時我係叫咗碗清湯牛腩伊麵嘅,晤.......好味道!
之後,我就開始不時都嚟幫襯,在我第二次到訪時,我見到牆上除咗介紹清湯麵外,亦有介紹粥品,於是,就叫了一碗鮮牛肉粥試試,試過之後.......我每次嚟到生記都係食呢樣,不作他選嘞!
  • 鮮牛肉粥 --- HK$20 (袖珍類)
  • 鮮牛肉粥 --- HK$26 (單拼類)
  • 清湯牛腩麵 ------ HK$18
  • 清湯牛腩伊麵 --- HK$20

生記,位於上環,近孖沙街/禧利街,雖然上圖有兩間生記,其實兩間是靠在一起的,今日幫襯時,更發覺佢已經再擴充了舖位,門外亦貼上增加旺角分店的告示,恭喜恭喜,抵你嘅!

講返碗粥先,味精粥,粥底比以前稀咗,料好似冇咁足,但尤幸仍然係好味嘅,牛肉好鬆軟,好好咬口,最緊要係佢附帶嗰碗薑葱豉油,用嚟點牛肉,好味道呀!最衰我唔係好喜歡食魚,因為我一直覺得呢碗豉油點魚最正!如果你好魚的話,我建議你叫碗鮮鯇魚腩粥,應該好好味。

註:生記星期日休息,平日食晏時間十分多人,另如堂食12:30前離坐結賬或14:30後入座的話,每碗粥照價減HK$3,可以的話選擇呢啲時間去,食都食得舒服啲。

Piano



試下呢類型啱唔啱聽?鋼琴加電腦動畫,幾正喎。

幾難走得甩,照單全收吧!



傳聞前兩晚,有位人兄喺車上『以屁會友』,攪到當晚成車人精神為之一振,於是我就遍尋網上資源,睇下有咩方法可以令你哋避得過佢呢份厚禮,結果係.......幾難避到,接受把啦.......請睇片(條片矇就矇啲好過冇啦)!

真正撞到飛起



Accident-voiture-moto - video powered by Metacafe

夠迷你未?


香港地,地方細,莫講話寵物,就連自己都未必夠住,但你睇下圖中呢隻迷你狗仔,屋企實夠位啦。

2007年6月17日星期日

2007年足球隊名公投結果公佈

2007年足球隊隊名公投 ,已於6月16日截止投票,得票率如下:

綠豆六角: (13%)
UwillPay: (25%)
魔界獵人: (0%)
各志華夫: (6%)
AIR米蘭: (19%)
爸載聾麻: (19%)
轟畾二世: (19%)

Total Votes: 16

隊名結果由 UwillPay 奪得,多謝各位參與是次投票。
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory