2007年6月18日星期一

生記粥品專家




幾年前,隊長帶我嚟呢間生記食嘢,記得當時我係叫咗碗清湯牛腩伊麵嘅,晤.......好味道!
之後,我就開始不時都嚟幫襯,在我第二次到訪時,我見到牆上除咗介紹清湯麵外,亦有介紹粥品,於是,就叫了一碗鮮牛肉粥試試,試過之後.......我每次嚟到生記都係食呢樣,不作他選嘞!
  • 鮮牛肉粥 --- HK$20 (袖珍類)
  • 鮮牛肉粥 --- HK$26 (單拼類)
  • 清湯牛腩麵 ------ HK$18
  • 清湯牛腩伊麵 --- HK$20

生記,位於上環,近孖沙街/禧利街,雖然上圖有兩間生記,其實兩間是靠在一起的,今日幫襯時,更發覺佢已經再擴充了舖位,門外亦貼上增加旺角分店的告示,恭喜恭喜,抵你嘅!

講返碗粥先,味精粥,粥底比以前稀咗,料好似冇咁足,但尤幸仍然係好味嘅,牛肉好鬆軟,好好咬口,最緊要係佢附帶嗰碗薑葱豉油,用嚟點牛肉,好味道呀!最衰我唔係好喜歡食魚,因為我一直覺得呢碗豉油點魚最正!如果你好魚的話,我建議你叫碗鮮鯇魚腩粥,應該好好味。

註:生記星期日休息,平日食晏時間十分多人,另如堂食12:30前離坐結賬或14:30後入座的話,每碗粥照價減HK$3,可以的話選擇呢啲時間去,食都食得舒服啲。

7 則留言:

匿名 說...

我早兩年前都有光顧過此粥店,雖然食物係得,但位置唔得呢!由香港站行去都幾很遠的!…吾係陳七

ILoveUGirls 說...

由上環站A1出口會近好多

匿名 說...

難道你想我由香港站座地車去上環站?Oh~my吉…失落的陳七

ILoveUGirls 說...

我好想去生記嗰日,我真係會咁做啊

匿名 說...

你下次試試豬肝粥ㄚ,都係好掂的…吾係陳七

ILoveUGirls 說...

好呀,多謝提供呀

匿名 說...

美味哦,流口水- - - - - - - -

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory