2007年6月22日星期五

架車返嚟喇

我架老爺車繼早前冇電、漏軚油、嘔偈油後,早排又一新作:行駛途中自動死火,經典嘛?最初我以為係自己技術問題,點知情況越來越頻密,於是又再一次於6月4日送佢入廠,師父睇過後發現某地方滲漏偈油,換過啲油氈、揸口,應該好快攪掂,誰不知師父拆拆裝裝,裝裝拆拆,越整越唔妥,搵嚟搵去唔知邊到渗漏,如是者一日一日咁過去............
上星期我再致電師父說:『算喇,如果攪唔到就唔好整喇,架車本身唔係貴,我唔會比太多錢出嚟整,你交返架車比我啦。』
修車師父答道:『架車令我好頭痕,我拆裝完,踩一轉佢又漏,已經又拆開晒嘞,而家已經唔係錢嘅問題,冇理由攪唔掂嘅!』
我說:『據你所講即係唔止之前你所講嘅問題啦,如要加太多錢,我係唔會比架喎,唔好整啦。』
師父:『加幾舊......唔會加得好多,主要係比手工......』
我:『加幾舊整得返又冇所謂,你玩下啦,唔掂出聲呀!』

呢件事我覺得師父一係驚整唔掂冇錢收,一係真係比我架老爺車激起咗佢嘅鬥志............

終於,尋晚車房來電話話今晚攞得車嘞,間車房星期六、日、公眾假期唔辦公,扣減晒啲假期,足足整咗兩星期.............架車係咪真係整返好?試返一排話你哋知啦。

3 則留言:

匿名 說...

會唔會變咗頭文字D 呀?!

匿名 說...

試車日記得出聲提提大家應點走避呀唔該…老婆仔

ILoveUGirls 說...

尋晚試過走轉青嶼啦,暫時OK喎

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory