2007年6月23日星期六

討厭領匯!

舊年五月,村內停車場當時仲係由威信管理,租金每月HK$840,誰不知領匯一接手(因領匯外判,現時實際仍然是威信管理),即時二話不說,減少車場員工外,更在2006年七月將租金提升為HK$920,升幅達9.5%。小市民當然無力反抗,今年領匯又公佈會再加價,更不理會早前有部分車主連同議員到領會門外抗議反對,堵塞其停車場等等,一様照加!今年七月,我泊嗰個停車場就會加到HK$1100嘞!今次升幅有成19.5%!如果同06年比較,兩年累積已加了31%,認真理得你死活!

政府呢幾年嘅得意之作中,相信領匯上市會係其中之一,一味話要維護股東利益,不理會民間疾苦,縮減資源,降低服務質素,無論街市、商場、停車場都不斷加租金,好似唔休冇得做,你唔租自然有人租,務求趕走啲舊客,引入啲大集團同啲肯比錢嘅人,最緊要股東有利益,領匯大股東係邊個?香港政府囉!(雖然現在大股東已非香港政府,但我就唔信政府冇干預或無權干預!)

呢次真係深深咁領會到香港政府點樣體恤民情,領匯呢個名,改得好呀,你同政府反映咩,佢又答你領匯已經上市,政府無法監管,你同領匯提出?佢又話要維護股東利益,唉.....神又係你,鬼又係你,既然香港政府要咁趕絕啲小市民,不如索性設立一啲貧民區啦,我估小市民會開心啲,起碼唔使比你趕,又唔使估你下次用咩招數迫啲小市民,心理壓力少啲,人都健康啲,真係.........

2 則留言:

匿名 說...

唔怪之得早前聽我哥話想搵其他地方泊車啦,原來係咁!…老婆仔

ILoveUGirls 說...

哥哥搵到叫埋我,好嬲!

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory