2008年3月19日星期三

夜景試拍


呢排學人玩下攝影,啱啱喺東涌試拍夜景,貼比大家睇睇吖。




2008年3月17日星期一

大埔海濱公園







08年3月15日攝
佔地22公頃,位於大埔的大埔海濱公園,每日開放時間為朝七晚七,係目前香港面積最大嘅公園,設施包括單車徑、餐廳、小食亭、西式花園、自然生態花園、大草地、昆蟲屋等等,單係海濱長廊已經長1,200米,而最有代表性相信係高32米的香港回歸紀念塔,原來當年英軍接管新界的淪陷時期,就係在回歸塔位置登陸,於是香港政府便在1997年建回歸塔以紀念香港主權移交這重要時刻,而該塔更有周南先生提字。
在這麼大的公園,好容易就可讓你閒度一整天,就我所見,來聚天倫樂的、攝影的、放風爭的、踏單車的、釣魚的、放狗的、觀光的比比皆是,有時間的話,要去行下呀。

鳳凰日出探路 - 星華篇

上星期六,3月15日,星星華仔之旅作先頭部隊,先在日間探路,喺度我謹代表梁太之友多謝兩位嘅貢獻!多謝!

以下係轉貼自華仔今次嘅感想:
『當日天氣晴朗 , 非常適合行山 , 起初由伯公拗上山都比較易行, 不過越行難道就越高 , 特別係過左第一個涼亭向鳳凰山進發一段 , 山坡越來越斜 , 地上佈滿碎石 , 梯級亦都比較大級 , 加上兩邊無大石作借力之用 , 行起黎比較吃力 , 而且亦有d 危險....雖然比較艱辛 , 但沿途風景優美 ,大約兩個鐘上到鳳凰山 , 上到鳳凰山頂更是一覽無為, 非常吸引..
落山方面 , 由鳳凰山向昂坪方向落山條路亦唔容易 , 大部份都係石級 , 而且亦都係比較斜 , 要小心慢行 , 否則亦都好易出意外 , 直至要去到 '心經簡林' 先可以舒一口氣..
由上山至落山 , 全程我同猩猩大概用左 3 個半鐘完成 , 兩人都覺得比較吃力 , 沿途無任何廁所或水源..』


星星之照片連結 請按此
華仔之照片連結 請按此
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory