2008年2月23日星期六

BOB ..... 希望你繼續快樂



我的愛犬,牠名叫 BOB 仔,跟我們共渡11年的牠,今天終於離我們而去了,幸好,走的時候,我們都在牠身邊陪伴牠,見牠不太痛苦,只見牠的眼神留露住有點不捨得,今天亦已將 BOB 仔安葬於山上。
BOB BOB 希望你去到另一個世界,會快樂一千倍、一萬倍。

舊歌重溫

2008年2月20日星期三

守門員 之 英雄篇



* 此人乃一名出色的守門員,可惜亦敵不過職業病.....

2008年2月19日星期二

2007年梁太活動精華

雖然幾日上唔到網,不過我都冇偷懶,為大家製作咗個精華圖片集,相片包括:

7月10日蒲苔島之旅
9月17日坪洲之旅
10月12日破邊洲之旅
12月10日釣魚翁之旅


同場再加插8月22日南風灣船河、9月15日海洋公園、11月2日南丫島科水團及1月14日(08年)拍七深井之旅

梁太2007
梁太2007.flv
Hosted by eSnips


請雙擊上圖睇片,片長17分39秒,因片長關係,建議按"play"後先按暫停,待條bar起碼行到一半先開始睇吖,咁就順好多嘞。
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory