2008年2月23日星期六

BOB ..... 希望你繼續快樂



我的愛犬,牠名叫 BOB 仔,跟我們共渡11年的牠,今天終於離我們而去了,幸好,走的時候,我們都在牠身邊陪伴牠,見牠不太痛苦,只見牠的眼神留露住有點不捨得,今天亦已將 BOB 仔安葬於山上。
BOB BOB 希望你去到另一個世界,會快樂一千倍、一萬倍。

10 則留言:

貓咪 說...

I do believe BOB BOB would be so happy to be a family member with you for 11 years too. Keep all good memories!

匿名 說...

節哀順變.

匿名 說...

o....no
sorry, 我唔知講咩好,
Don't be so unhappy

匿名 說...

我的小狗比你阿BOB年紀仲大,養咗14年喇....我都好怕呢一刻嘅來臨...節哀順變吧!

ILoveUGirls 說...

各位有心,我真係希望佢喺另一個世界會快快樂樂。多謝各位關心,多謝!

匿名 說...

Bob Bob響另外一個世界都會好開心咁生活同守護著你!

seven o翕

匿名 說...

雖然我同bob 仔素未謀面 , 但我都有點哀傷...節哀順變 ....

ILoveUGirls 說...

多謝多謝,BOB仔有你哋嘅祝福,佢必會去到快樂地嘅!

匿名 說...

愛清靜的我, 每當你叫聲震天, 我會感到煩厭
有潔癖的我, 每當家中角落飄散着你的毛髮, 我討厭你的存在

在你走了的第三天, 我發覺
原來每天醒來, 我第一眼看的, 是你的方向
當家中有聲響, 我會看的, 也是你的方向
以為喜愛別人陪伴的是你. 原來, 當我獨留在家的晚上, 是你陪伴着我

原來, 我没有這種心理準備
原來, 我是偏執狂

對不起, Bob仔, 没有給你很開心的生活

不知何時才習慣你的不存在呢

匿名 說...

希望你跟你太太能夠盡快從哀傷中恢復過來…失去愛寵的傷痛真的需要時間來平復…祝福你們…祝福Bob仔…

seven o翕

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory