2007年11月3日星期六

一個月的海水魚


話都冇咁快,設缸養水已經一個月,上圖是小魚嘅近照,今日影嘅,魚兒們都顯得十分活潑,餵食時更有搶食情況出現,狀態十足,雖然已經一個月,但數據顯示水質仍未穩定,暫時都只可養活一些比較粗生嘅魚種,現在只可繼續等待,時機成熟時再加入其他成員。


同場加影: 因有上次紅腳蟹換殼經驗,所以前兩日見到藍腳蟹嘅反常行為,就知道佢即將會換,上圖就係佢昨晚換出嚟嘅"皮"嘞,可惜係影唔到換嘅過程(因佢哋會選擇熄燈後,漆黑一片才行動),而藍腳今日整天動也不動,但相信佢明至後天便會恢復原狀的了。

2007年11月2日星期五

南丫島之旅 (科水團)


由於過去幾天都是下雨天,昨晚都有少許擔心的,幸好今日天公都算待我們不薄,雖說不上好天,但亦只是密雲,不太冷亦不太熱,全程都行得十分舒服,而今行程下列:

南丫島碼頭 → 索罟灣棠記午膳 → 索罟灣天后廟 → 蘆鬚城海灘 → 洪聖爺海灘 → 風車發電站 → 榕樹灣Shelly Cake Express → 榕樹灣碼頭

全程有運動、有美食、有美景,其中棠記墨魚丸阿婆豆腐花令我最深刻,幾好食,各位有機會要試試。最後要多謝今次主辦單位:,精心設計旅程比我哋,我好滿意呀,希望你哋再辦多啲團啦。

本人照片連結 請按此

水爺照片連結 請按此

粉葛照片連結 請按此

小鴻照片連結 請按此

阿笨與西瓜



再來一條片,阿笨真係好醒目!

貞子 (阿笨版)



恐怖嘛 ?

2007年10月31日星期三

大寶與露比


如果大家記得的話,之前我在沙螺灣捉咗5隻螺,原來全部都唔係食藻螺嚟!終於我在10月28日去買了兩隻真正的食藻螺,而上圖係其中一隻,佢叫大寶呀,好鬼Q,個樣似比卡超嘛?


今日又忍唔到手,買咗呢條橙點露比,一放入缸就比缸中大佬阿黃B(黃魔)追打,希望佢過到呢個關口,生存落去啦。


因為太喜歡紅腳藍腳,所以同場再加插佢兩位嘅老友相比大家睇囉。

2007年10月30日星期二

四星期的海水魚

踏入第四星期,發現水質仍未達到穩定,全缸已進入爆藻期,現在可以做的,只有繼續.....等......


10月25日拍得紅腳藍腳的老友照片。

呢條係10月28日購入嘅藍點吊,係買返嚟幫助養水的,原本是淺色及一點點藍色在身上的,但此照片是新落缸時,小魚十分驚恐時攝下的,我有信心將佢養返靚,到時再比大家比對下吖。

上圖是今早拍的,右邊是主角紅腳寄居蟹,如果各位有跟開梁太報導,都知佢十分活躍,但近三天在珊瑚底很少郁動,甚至係靜止在沙上,一直擔心紅腳大限將至,誰不知,今早發現,原來佢幾天發呆是因為要換殼(呢次係真殼,見圖的左邊),雖然紅腳仍未回復以往狀態,但足以令我放下心頭大石嘞。

2007年10月29日星期一

南丫島

梁太除了辦團外,當然亦會參團,最新報了一個由水爺帶隊嘅團,於今個星期五,11月2日出發往南丫島一遊,如各位都有興趣的話,請聯絡水爺數學科報名吖。

而是次水爺遊樂團行程下列:

10:00 中環港外線南丫島碼頭 - 索罟灣
10:45 索罟灣棠記茶餐廳午膳
11:30 索罟灣 - 天后廟(可在金卷食品店買旦卷或酸菜等小吃) - 蘆鬚城海灘(經蝴蝶林觀蝶)
12:00 蘆鬚城海灘(寧靜及水清沙幼,可在此游水、晒太陽、閒坐、拍照等...有完善更衣室及沖身設備)
12:30 蘆鬚城海灘 - 洪聖爺海灘
14:00 洪聖爺海灘旁有機農莊嘆花茶
14:30 洪聖爺海灘 - 風車發電站
16:00 風車發電站拍照(有時間可再落蘆荻灣)
16:15 風車發電站 - 榕樹灣
17:00 榕樹灣Shelly Cake Express 嘆多款新鮮自家制cheese cake
17:30 榕樹灣碼頭附近觀賞日落
17:45 榕樹灣碼頭 - 中環

有關景色照片 可按此

水爺通知 :當天 9:45分 港外線碼頭集合

馬屎洲


位於大埔的馬屎洲,擁有香港最古老的岩石(二疊紀,距今約2億八千萬年前),而連接往馬屎洲的通道『連島沙洲』,亦會受潮汐影響,潮漲時會蓋過沙洲,所以在出入口亦貼有潮汐漲退表的,馬屎洲路段輕鬆易行,可遠眺景色包括:三門仔、馬鞍山、吐露港、八仙嶺、船灣海、船灣淡水湖主霸等,而我將大部份時間放在馬屎洲東及東南面一帶,沿途觀看古老岩石及優美景色,感覺十分良好,全程來回亦不過約三小時,實在值得一遊!唯一要彈的,可能是馬屎洲交通較為便利易達關係,本人所見,垃圾不少,希望日後到訪的朋友們,真是要注意公德啊!

今天行程如下:

三門仔 → 三門仔漁民新村 → 鹽田仔 → 連島沙洲 → 馬屎洲

如慾觀看照片請按 此連結
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory