2007年10月29日星期一

馬屎洲


位於大埔的馬屎洲,擁有香港最古老的岩石(二疊紀,距今約2億八千萬年前),而連接往馬屎洲的通道『連島沙洲』,亦會受潮汐影響,潮漲時會蓋過沙洲,所以在出入口亦貼有潮汐漲退表的,馬屎洲路段輕鬆易行,可遠眺景色包括:三門仔、馬鞍山、吐露港、八仙嶺、船灣海、船灣淡水湖主霸等,而我將大部份時間放在馬屎洲東及東南面一帶,沿途觀看古老岩石及優美景色,感覺十分良好,全程來回亦不過約三小時,實在值得一遊!唯一要彈的,可能是馬屎洲交通較為便利易達關係,本人所見,垃圾不少,希望日後到訪的朋友們,真是要注意公德啊!

今天行程如下:

三門仔 → 三門仔漁民新村 → 鹽田仔 → 連島沙洲 → 馬屎洲

如慾觀看照片請按 此連結

8 則留言:

匿名 說...

點解又唔帶我去呀?

ILoveUGirls 說...

因為只知你網名叫『andy仔』,唔知你真身係邊個囉.......

匿名 說...

我曾圍繞馬屎洲行一圈, 一定要大退潮的日子才可以行到,否則要涉水而行.

匿名 說...

相片是你影的還是從網頁下載的呢?

天空十分晴朗無霞啊!!!

ILoveUGirls 說...

相片是我影的呀,而當天色其實都一般,都有少量煙霞影響遠景,多謝你花時間睇下我影啲相喎。

匿名 說...

我都有"花"好多時間睇你留言...你又唔多謝我??

匿名 說...

多謝謝名

ILoveUGirls 說...

當然會感謝每位花時間睇嘅朋友,但...『匿名』...唔知你又係邊個呢?
不過唔理你係邊位,都多謝你吖。

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory