2007年10月30日星期二

四星期的海水魚

踏入第四星期,發現水質仍未達到穩定,全缸已進入爆藻期,現在可以做的,只有繼續.....等......


10月25日拍得紅腳藍腳的老友照片。

呢條係10月28日購入嘅藍點吊,係買返嚟幫助養水的,原本是淺色及一點點藍色在身上的,但此照片是新落缸時,小魚十分驚恐時攝下的,我有信心將佢養返靚,到時再比大家比對下吖。

上圖是今早拍的,右邊是主角紅腳寄居蟹,如果各位有跟開梁太報導,都知佢十分活躍,但近三天在珊瑚底很少郁動,甚至係靜止在沙上,一直擔心紅腳大限將至,誰不知,今早發現,原來佢幾天發呆是因為要換殼(呢次係真殼,見圖的左邊),雖然紅腳仍未回復以往狀態,但足以令我放下心頭大石嘞。

1 則留言:

匿名 說...

希望佢小心D,我養虾或蟹仔們每次換殼, 就是魚兒開餐吃軟殼蟹/虾既時候了...除了發現得早隔離左保護住...可惜佢經常在我不在家時/睡時換, 一回家/醒來,已經太遲了...

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory