2007年12月22日星期六

奧唇拍



eSnips 出咗個新功能,我用咗 Ocean Park 做咗個 Slideshow 放上嚟試試效果,順便喺度同各位講聲:

聖誕快樂!

2007年12月20日星期四

土耳其廣告



從朋友Email收到呢段片,得喎!轉貼比大家睇下吖。

昂平往東涌


12月17日,一枝公乘車上昂平參觀大佛、心經簡林、茶園,遊覽完畢,用了兩個半小時由昂平步行到東涌,全程一直落山,原來落斜所要承受的壓力都不少,行畢全程後,腳仔都有啲軟,而沿途十分寧靜,清晰聽到鳥聲、流水聲、頌經聲、木魚聲......且有不少大小廟宇,如果是將起點反過來由東涌開始的話,相信是十分辛苦的,真佩服古人那些沒有交通工具的生活。

觀看今次所拍攝之照片 請按此
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory