2007年9月8日星期六

iPod touch



既然大家都對iPod touch有興趣,搵咗條片比大家睇下,日本直擊報導。
↑呢條日本片貼咗兩日已經比Youtube洗咗,所以我已貼上另一條官方片段↑

2007年9月7日星期五

2007年9月6日星期四

Lovely Bear



無意中喺網上世界搵到,覺得好啱我用:

各位梁太之友:『我好愛你哋呀~

Linkin Park Live in HK


尋日由網友咖喱提供嘅傳聞,今日已經變為事實嘞,因為亞洲博覽館於官方網站已出正,Linkin Park 會於今年 11 月 20 日來港獻唱,好嘢 ~

雀仔的智慧



睇完片,你會發覺原來雀仔都與時並進,醒!

2007年9月5日星期三

沙嗲王 (荃灣)







很久以前曾經到過觀塘的沙嗲王,冇特別感覺,荃灣呢間都係第一次去,發覺它們在裝修方面,下了不少苦功,經過樓下接待大堂,先取飛仔,再乘升降機上二樓,機門一開,首先見到一個海盜坐在門前,坐位設計亦頗特別,是一個木桶來的,女仕如穿著裙的話,就冇咁方便,因為要提起腳才可入坐的啊。而今日都係兩人進餐,點了以下菜式:
  • 自選至潮套餐 (HK$42) - 有好多款,我哋選咗鮮茄芝士焗餃子(6隻)、脆蝦棒(半份)、凍奶茶,可能因為我喜歡食蕃茄同芝士的關係,覺得個餃子都幾得,蝦棒亦過得去。
  • XO醬炒蘿蔔糕 (HK$39) - 不過不失,XO醬少咗啲,蘿蔔糕啲蘿蔔唔夠多,但勝在剛炒起,熱辣辣,況且以呢個價錢,份量又唔細,其實係值得食嘅。
  • 椒鹽魔鬼魚 (HK$19.5) - 完全冇椒鹽味,魔鬼魚又冇味,下次唔會再叫。
  • 芝焗一口貝 (HK$29) - 共8隻,扇貝頗細隻,味道都OK嘅。


總結:埋單 HK$143,但我哋有 HK$16 Coupon ,實際只係 HK$127 ,加上凡惠顧20元,就可以有 $2 Coupon 比返你下次用,呢次我哋就拎返 12 元 Coupon嘞,價錢方面都OK吖,裝修幾特別,食物種類多選擇,雖然用料一般,但勝在即煮即上,熱辣辣,抵消晒,要批評嘅係服務員都幾大頭蝦,單單上錯菜到我哋張枱都有四次之多,可能多人客掛........ 總括而言,係值得去光顧嘅,起碼我會再去。

麥當勞的早餐

轉貼過咁多影片比大家睇,今次轉轉口味,睇篇文章吖,來自朋友的 Email ,寫得幾好,請 按此 欣賞下啦。

注意:背景音樂都幾大聲,開定個音量『播放控制』準備閂細聲個 MIDI 佢,唔係夜晚開會嘈親人架。

2007年9月4日星期二

Outback (愉景新城)

正門
周打魚湯及洋蔥湯
12oz 肉眼扒 加 四燒蝦 (主菜)
芝士薯條 (前菜)
黑麥包

位於愉景新城的Outback,主打澳洲菜,今晚兩個人點了以下食物:
  1. 黑麥包 (免費) - 唔需要叫的,點好菜,服務員就自動奉上,個包暖暖哋,甜甜哋,未搽牛油已經幾OK,搽完牛油,仲好味道,推介。
  2. 芝士薯條 (HK$56) - 薯條(連皮)炸好加上芝士及煙肉,另有沙律醬比你點,開始食覺得唔錯,食食下就覺得好『漏』下。
  3. 12oz安格斯肉眼扒 (HK$236) - 原本HK$216,我叫咗個HK$236嘅就多四隻燒蝦,另外有個洋蔥湯、任選兩款伴菜,我哋選咗甜蕃薯及什菜,肉眼扒七成熟,好新鮮,但味道只覺一般,四隻燒蝦就非常好味嘞,咸咸哋又夠惹味,正!什菜用牛油炒,OK啦,甜蕃薯就出奇地咁好味喎,好甜好好食。
  4. 周打魚湯 (HK$36) - 因為個餐只得洋蔥湯,所以叫多一個周打,料好足,不過咸咗啲,同洋蔥湯比較的話,洋蔥湯更勝一籌。

總結:環境幾好,服務員有禮,其他食物比扒好味道,前菜除芝士薯條外,仲有炸洋蔥、磨菇等,但兩個人食的話,真係幾『漏』,建議起碼有四個人以上先好去食,今次埋單連加一共銀 HK$360.80 ,略略貴咗啲啦,不過好飽,啲嘢都未食晒就走嘞。

另外,呢間 Outback 除咗係扒房,仲係一間酒吧嚟。

香蕉船 及 Wakeboard 教學


上香蕉船都要講技巧,片中就有齊成功同失敗嘅例子嘞。


Wakeboard 起水教學,有興趣嘅真係要學下嘢,不過唔包滑行.........

2007年9月3日星期一

南風灣影片有得睇喇

尋晚放工收到影片,急不及待為大家制作,時間有限,求其下載咗個軟件,做咗條廿幾分鐘嘅片出嚟,因為此軟件係共享軟件關係,大家係會見到有一行字打斜角咁擋一擋,不過都睇得到嘅,一齊感受(或回憶)下當日我哋喺 南風灣 嘅情況吖!

請雙擊下圖去片

南風灣之旅
Hosted by eSnips

因片長關係,開影片後,宜先按暫停,等段片Load一半先開始按Play嚟睇,咁就會睇得暢順啲,喺等待嘅時間當中,不妨開另一個視窗,返嚟梁太睇下其他嘢先囉。

空中巴士 A380




空中巴士 A380 昨晚6時30分從曼谷飛抵本港,今日原定早上7時30分在香港國際機場起飛,並會在低於二千呎上空環繞香港一周,與香港市民見面,於是我7點25分抵達東涌觀景亭準備拍攝比大家睇,誰不知要等到7點53分,A380才出現,好彩都拍到,影像係細咗啲,但係係梁太獨家喎,欣賞下吖,特登拍比你哋睇~

破邊洲之旅---改期

各位有興趣參加破邊洲嘅團友請注意:

破邊洲之旅現由10月3日,更改至10月12日(41週星期五)出發,而行程計劃表現正統籌備當中,有興趣嘅朋友仔請準備調更嘞。

另外,9月17日坪洲之旅將如期舉行,出席團友及行程表 請按此

2007年9月2日星期日

Bianca Ryan



麻煩你先開喇叭,按Play播放影片,合埋雙眼,聽下佢唱歌,幻想下演唱者係咩樣?

厲害!讚!Amazing!
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory