2008年6月26日星期四

閉路電視


上圖是一星期前在港鐡港島線某列車某車廂中影的,圓型物體下的字體是『車廂閉路電視測試中』,究竟此閉路電視有咩作用呢?防止罪案?阻客作用?阻嚇作用?紀錄?提升服務?幫助有需要嘅人?

雖然我冇答案,但相信離無人駕駛之期不遠了...

2008年6月24日星期二

如何令BB唔喊



唔需要識日文都睇得明,不過都要開喇叭喎。

要做手術嘞

同大家匯報下病情進展先,初步已經預定在7月19日入院進行手術,點解話係"初步"呢,因為主診要我清晒所有幽門螺旋菌先可進行該手術,而我今日已進行了吹氣測試,下個星期一就知係咪鐡定7月19日做手術嘞。
而該手術會進行兩小時,用微創開四個窿,將因抽筋而收縮的食道部分之上及下各界開約2cm (更正:原來係上面界4至5cm,下面界2cm),令該食道得以放鬆,手術完畢後需住院三日,之後"最少"要在家休息兩星期。
據主診講,手術後,五年內有10%機會會翻發 (因界開部分埋口而翻發,如翻發則需再做同樣手術或撐波仔);5%機會會有胃酸倒流。
另外,今次我將入住山頂嘉諾撒,地點較為偏遠,各位唔駛嚟探我喇,我知大家有心就得嘞,手術必定會順順利利,我亦會好快健健康康咁同大家繼續遊山玩水的,請放心。
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory