2007年12月6日星期四

兩個月的珊瑚魚

掉低咗梁太咁耐,都係因為呢缸珊瑚魚,不知不覺,已經兩個月,水質雖未最好,但都可以加入多啲生物嘞,為大家介紹下新成員啦:


卡卡,11月15日入住,巴西籍法國神仙,見佢斯斯文文,成個巴西球星卡卡咁,因而命名,而家全缸最大條係佢。

小明,之前話想入多隻食藻螺,終於11月15日入咗,左邊幅相係比大家睇下佢大隻過大寶有幾多,點解佢叫小明?冇得解,大哥叫大寶、二哥叫二寶、排第三唔一定叫三寶嘅。

醫神,11月15日入住,職責幫魚魚們食寄生蟲,不過佢食魚糧多啲.........


姑姑,11月23日入住,氣泡菇,係軟珊瑚嚟,時時唔同型態,都幾過癮。

檸檬,11月24日報到,檸檬批,屬於神仙類,顏色好靚,鬼咁活躍,亂衝亂撞,有少少神經質。

醫生蝦,11月26日入,買佢係因為醫生掛住食魚糧唔做嘢,佢就勤力好多嘞。

橙鈕扣,11月26日入,買入後都未開已經被檸檬狂啄,我怕佢遲早玩完會影響水質,於12月3日掉咗,當時係未死嘅,而右面張相係毛蟹一隻,佢原本係住喺橙鈕扣入面(放咗幾日先發現佢),而家已搬咗去紅珊瑚嘞。

豬腰,都係珊瑚嚟,11月28日入,一放入缸就即開,可惜近日發覺蟹同蝦都有攪佢,真係唔知佢可以捱得幾耐........


七仔,11月30日入,灰仙嚟,個樣同卡卡好似,唔同種兼細好多,但佢好慘,一入缸比卡卡打到七彩,最終都捱唔到,尋日朝死咗,好傷心.......唔知點解卡卡係打佢打得特別狠。
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory