2008年4月27日星期日

426 歡送宴


426 歡送宴已於昨晚假坐荔枝角富臨酒家順利舉行,此次主角分別是咪咪茄墳邦邦星星癲豆 (排名不分先後) ,今次除開開心心一起共進了一席豐富晚餐外,席中人位位真情流露,更有人感觸流淚,大家始終長達十年感情...... 酒席過後再到旺角把酒談天作樂,雖然本人未能出席,但相信氣氛定必十分感人,如可以的話,請出席者在意見板上留下當晚情況與閣下感受吖。在此我再恭祝五位主角一路順風,心想事成,一帆風順。

美 美 照片連結 請按此
星 星 照片連結 請按此
爸 乸 照片連結 請按此

11 則留言:

匿名 說...

大佬泉都無去,所以無人感觸落淚,但好多人(包括我....)都飲到啤啤夫呀!!

多謝大家...希望你哋將來行山踢波食海鮮記得記得預埋我呀!!

ILoveUGirls 說...

梗會預你啦,連個回覆時間都咁啱係4:26,貢醒嘅?

匿名 說...

睇返啲相,真係有啲眼濕濕,離開大家,好似好遠嘅事,但其實係一星期後嘅事,真係好感足,藉著呢個空間,老肚就老肚啲,但我真係特別想多謝兩個人~呀馮、老細。
其實我係呀馮身學咗好多嘢,尤其係諗嘢嘅方法,令我知道諗嘢要諗得廣啲遠啲全面啲,可能大家唔會覺得我學到,因為大家都知我鈍鈍地,但我真係學緊亦希望將來學曉。
老細點解要多謝,熟我地都會知道老细一直以嚟係各方面都幫我唔少,佢俾我最深嘅感覺係好夠義氣,好多嘢都冇計,呢啲朋友,今時今日係呢個社會仲可以係邊度揾!
佢兩個,尖、豪、大力、猩猩、隊長、租樓、科、泉、雯,大家相處、合作無十年都八年,個個都清楚我為人、知道我屋企環境,隨時攞起電話都可以傾成更、全部都係我知心朋友,當然仲有好多好朋友好同事未能盡錄,真係真係好唔捨得!希望大家呢份咁深厚嘅感情會一直維繫落去。

匿名 說...

你對Stella 好d,快d娶佢過門,咁就對得起我哋喇!

匿名 說...

Hi to all,
This is the first time I access this website. Pls accept my apology of NOT typing Chinese words (POOR CHINESE WORDS TYPING). I m really touching and enjoyable for attending the farewell dinner, all of my colleagues at AIR who are nice to me. I m taking the last working day at AWE tomorrow and I will leave my message at AWE Log book to tell you more n more there. Thank you so so much to everyone of you. Take good care n see you soon. ^<>^ Mimi

匿名 說...

嗚…猩猩…嗚…豆…好唔捨得您呀!希望下一個十年我都重可以成日一齊食飯、飲酒,唔好唔理我呀!

匿名 說...

Totally agree with 豆豆, the BOSS is really a smart guy and I know he's been taking care of his peers with hearts. What he needs is only a chance, I'm sure he'll get promoted very soon.

Actually, many of you are deserved for a higher grade. You smart guys are working very well, or even better than some supervisor grade that I know.

Well, never give up and fight for a better future.

匿名 說...

死喇!死喇!我俾人問我點解成篇嘢咁長都無提過佢個名,我仲一廂情願以為咁熟心照唔駛提,原來唔得喎,而家日日頂啖罐。當然係云云咁多人之中,我最多謝梗係旺夫嗰個士巴乸,呢四五年多得佢係背後默默支持,我啲黑氣開始消退,所以唔怪得之個個都話,一個有啲啲成功嘅男人背後一定有一個支持佢嘅女人!

匿名 說...

各位未來大佬,小弟在此祝福大家前途無限,順風順水。小弟不才,恕我在過去照顧各位不週,小弟在這十年多的時間算是看著大家成長,我總抱著你們能開工暢順、收工開心的信念對待大家。
未來的日子你我都要過,我希望能過得平淡,快樂;而你們將要再去充實自己,接受未來的新挑戰。做掃把,是很簡單,但亦可以是復雜的事情,總希望各位大佬能小心、細心去處理事情,放心、決心去面對困難。放鬆心情去面對人生的另一個新旅程吧!
我朋友不多,但總希望你們記得我。

匿名 說...

在此多謝各位對豆豆嘅寵愛同支持,多得你哋先有今日嘅佢。

另外,我嘅十四班朋友仔尊尼,真係好唔捨得你,不經不覺+年了!天下無不散之延席,响度唯有祝你事事順利,開心快活!

匿名 說...

Brothers,

人哋話出咗去就唔好返嚟, 但我就想你哋返嚟, 做345, 努力吧 !

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory