2008年10月14日星期二

教你如何出賣朋友



以上呢位朋友嘅方法好正!必定要學!

講開朋友,令我想起上集獎門人有個問小朋友有咩環保新方法,其中有位小朋友提出:
『識少啲好朋友啦』
點解呢?
原來小朋友解釋話如果少啲好朋友,咁就可以送少啲禮物,從而省卻包禮物嘅花紙呀絲帶呀...等等...

我覺得個答案好得!

2008年10月12日星期日

早日康復



癲豆先生/太太於九月尾探過奀豬,當時奀豬傷口仍有痛楚,導至只能裂開小口微笑,並未能開懷大笑,但精神好好,全程有講有微笑,但當日因未出報告,所以未知病情進展。


10月8日,釘歷史去探過奀豬,好精神,進展良好,報告已出:肝臟壞組織已消除,但手術之前已有壞細胞混入血液當中,所以仍會有復發機會(有機會感染其他器官)。


現在奀豬極需要休養,適時作息、不能操勞、戒口等等,本人在此呼籲各方好友,如奀豬日後返工的話,請儘量調啲朝九晚五,唔洗操勞嘅更比佢,例如10仔,大家夾手夾腳睇住佢,幫佢休養成功後,再為大家拼搏過吖!


最後,開呢個 Post 嘅目的除咗匯報奀豬進展外,更希望大家多一個地方留言比奀豬,當然更鼓勵你直接打電話或去探探佢啦!
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory