2007年11月14日星期三

口 = 樂器 ?



你認為是真?是假?

2007年11月13日星期二

海水魚家族成員


養水踏入6星期,水質數據開始有起色嘞,估計兩星期內就成功,現在為大家介紹下現有成員,仲個個都改咗名。


青B - 10月3日入住,開缸功臣,最初為爭地盤都會打魚,養落覺得佢好好"人",因為佢唔單只唔打魚,有新魚入住,佢重會保護新魚,性格一流!

黃B - 10月6日入住,一落缸翌日就狂打魚,有新魚就當新玩具狂追,曾經係缸中大佬,不過已經被朱仔打巢咗,講真個格幾衰,不過都係開缸功臣,冇功都有勞。

左邊紅腳(15-OCT),右邊藍腳(12-OCT),兩個老友鬼鬼,紅腳喜亂衝,藍腳冷靜有智慧,佢哋主要負責缸中清潔工作,好勤力。

輝仔 - 10月28日入住,翌日即開口,佢就十分為食,大部份魚糧比佢搶晒,個肚食到漲卜卜都仲不停食,同青B最老友,而家我叫佢做肥輝。


上面大寶、下面二寶,同時在10月28日入住,兩位專責清理缸中藻類,幾勤力,但可能啲藻都生得幾快,佢兩個食完一邊,另一邊又爆晒藻,現正考慮買多幾個幫佢哋分擔下。

思琦 - 11月6日入住,係而家缸中體型最大嘅,唔會點打魚,但又冇魚蝦到佢,但係十分怕醜,魚缸外一有風吹草動,就第一個走人,所以影得唔夠清楚。


朱仔 - 11月8日入住,體型最細,最初十分擔心佢會比黃B打,誰不知原來佢天不怕地不怕,只用了一個晚上,就將黃B打到貼貼服服,而且仲霸晒佢所有地盤,另外朱仔十分敏捷,冇時停嘅,上圖已經係影得最清楚的相,請多多包涵。

魚街獵奇


因為呢排又返通宵又返夜,所以成個星期都冇更新下梁太,唔好意思咁多位,好!Post 返張我上星期喺太子魚街影嘅相比大家欣賞下啦。
圖中嘅魚血鸚鵡,照我估計係魚販用高科技幫魚魚紋身,真正名符其實有血有淚,唔知你又覺得靚唔靚呢?
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory