2008年5月27日星期二

鳳凰之顛 - 黑葉伴遊篇



鳳凰山:
山有兩峰,主峰(鳳)高934米,副峰(凰)高900米,是香港第二高山。其形如鳳凰展翅。遠望山頭崩爛,又稱爛頭山,英文名稱 Lantau Peak 由此而來,另因似雛鴉待哺,故又名鴉雀口山。

今日雖然無落雨,但密雲,一早起床,思前想後,終於等到11點半都忍不住要致電黑鬼葉,到鳳凰山一遊!全程共用了3小時,而行程如下:

伯公坳 → 牛塘坳 → 南天門 → 鳳凰山頂 → 天梯 → 心經簡林 → 昂平

此路段乃鳳凰徑第三段,全長4.5公里,由東涌坐車到達伯公坳入口,對對手錶 - 13:50,出發!最初一段,有點似曾相識,與往大東山路段頗相似,一路往上...一路往上,好快就到了紀念牌匾,心裡想,都不太難行,但一路行,上斜、落斜、再上斜,發覺要上山頂,真真唔係一件易事......當到達牛塘坳的涼亭休息時,翻開地圖睇睇,正!最辛苦嗰段已過!當然又估錯啦,難度只有增而無減,繼續要上石級、碎石路、石級、碎石路,好不容易才到達南天門,不知是否之前已經消耗不少體力,我覺得由南天門上山頂是全程最辛苦的,15:45 我倆終於到達山頂,即大約用了兩小時,沿途風景十分美......如果我哋睇得到的話......點解咁講?因為今日密雲,整段旅程都被濃霧包圍,能見度最差時,連前路10米內都不能看見,上面貼的照片都係咁啱喺濃霧中看見遠景時火速拍低的,講返到達鳳凰山之顛,心情真的莫名興奮,好開心好開心,終於征服咗鳳凰山,終於都到達山頂喇!正!感覺非常正!

鳳凰山頂,比我想像細得多,有一個避風亭,我入過,其實都好大風.......我們逗留了約15分鐘,落山往昂平,從山頂起點觀看此路段,好恐怖,感覺好危險,因濃霧關係,石級頗濕滑,和黑鬼葉商量後,決定不走回頭路,繼續由此路往昂平去也,此路名為天梯,翻查紀錄原來共有約1200級,石級頗為大級(如要由下而上,有些石級大概要提腿至心口位置),沿途有些路段設有欄杆,有些郤沒有,此段比我感覺頗為危險,行了大約50多分鐘便到達了心經簡林,但落大石級、濕滑、因危險而步步為營、落山令雙腿尤其是令膝頭承受不少壓力、再加上肚仔開始餓,呢50幾分鐘,足足好似行咗個半鐘一樣!

到達昂平即往茶園醫肚,點知已收檔!唔係掛,5點幾就收檔?好彩在天梯途中有停低,每人食咗兩片排包,諗返呢兩片排包真係好好味道,可能我哋真係好肚餓......到達昂平巴士站,我哋都八八卦卦抬頭望望天壇大佛......都係睇唔到,只見梯級,梯級頂只係白朦朦一片,你話有幾大霧呢?

觀看 小馮 照片連結 請按此
觀看 鳳凰山 星華篇 請按此

總結:雖然濃霧,美景欠奉,但能登頂仍是十分興奮的,此路段比大東山及釣魚翁辛苦,但相對於大東往南山一段,又比較安全,所以我覺得如果要睇日出,由伯公坳上大東山較為合適,睇完日出後再由原路回伯公坳坐車返東涌較為安全。

另外要多謝黑鬼葉肯陪我呢個癲佬上鳳凰山,多謝你!

8 則留言:

匿名 說...

使嘜客氣,因為我都係痴!!
今日對腳好似唔見咁,落樓梯都腳軟,睇我要盡快練成"亨功水上飄"再次登頂。

匿名 說...

下次攻頂記得要預埋我......好想一齊分享嗰份喜悅同興奮!!

ILoveUGirls 說...

好提意!四個一齊攻頂,不過唔會短期內。

匿名 說...

一於係咁話!!

匿名 說...

小心注意安全, 睇唔到路時小心迷途!

匿名 說...

只要有夢想, 凡事可成真, 佩服佩服, 兩位高人, 請受小弟一拜!!

匿名 說...

四個一齊攻頂?有冇我份呀?
再唔係不如我攻你地'後爛'丫

ILoveUGirls 說...

梗係有你份啦,四個最基本,多啲人仲歡迎!

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory