2008年5月29日星期四

多謝大家關心

相信大家都知我今日射咗波,冇上堂,收到不少好友都聲SMS問候,多謝各位關心,但喺電話又不能詳細解釋我咩事,所以借梁太話比大家知:

其實在這半年內,發覺食嘢時不甚暢順,有時更有些哽塞,尤其是食一啲較難消化嘅嘢,而近呢兩個月更有愈來愈嚴重的感覺,所以趁自己放三日假期就走去睇醫生check清楚。

26-05-08 先睇普通科醫生,經轉介28-05-08到中環睇外科;
27-05-08 同黑鬼葉上鳳凰山山頂,正!
28-05-08 十一點去中環睇外科,足足做咗五個測試:
  • 1. 麻醉照內窺鏡;
  • 2. X光照肺;
  • 3. 電腦掃瞄;
  • 4. 灌槳X光照食道及胃;
  • 5. 灌槳X光照腸。
分兩間診所做,做完晒所有測試都已經下晝五點,最慘係做測試前已經成十幾個鐘頭冇食嘢,計埋做完測試成20個鐘冇嘢落過肚,於是走去食碗雲吞面,唔知係咪落過麻醉藥,完全食唔落,一直到夜晚10點都食唔到嘢,個身又攰,冇辦法,唯有今日射波(醫生一早已吩咐及寫咗要休息),好彩有射,因朝早仲未完全食到嘢,直到夜晚嗰餐先正常返。

暫時只知道有幽門螺旋菌,其他報告要等下星期二覆診先知結果嘞,冇事嘅,各位請放心。

20 則留言:

匿名 說...

你條友感覺唔妥就早响嘛,登頂幾時都可以,嗱嗱聲好番攪掂埋條分流佢!
祝你壯健如牛!

ILoveUGirls 說...

完全唔覺哩?而家咪搵醫生攪返掂佢囉,呵~

匿名 說...

你係咪成日喺CF丘門口食螺絲粉...所以有"丘門螺絲粉"呢隻嘢呢??

ILoveUGirls 說...

咁都比你砌到出嚟?好嘢!

匿名 說...

乜唔係螺旋黏膜炎咩?

匿名 說...

叫左你平時做多d運動架啦,得閒自己再行多幾轉鳳凰啦...祝你早日康復啦

匿名 說...

小心啲喇,唔好再食果隻丘門螺絲粉,要食就揀過第二隻門食喇。

匿名 說...

做test洗唔洗俾人通櫃?
我成日俾老細召入房,可能我都中丘門螺絲粉病毒!

匿名 說...

早日康復呀, 下星期仲想約你同莊尼去下街影下相....好返先啦!佢都就快回巢探你了.

匿名 說...

緊有事啦, 同一日去兩間食左兩次丘門螺絲粉,下次唔好咁為食喇
BTW.....呢個病食藥就好快無事

ILoveUGirls 說...

係呀!食咗兩日藥真係好咗好多,好神奇,希望唔係假象啦。

匿名 說...

幽門螺旋桿菌我都中過招,時源我之前經常胃痛,後來去青衣Jenny姐處做了個吹氣化驗,結果發現領嘢,Jenney姐打双開了兩種抗生素食足兩星期後再做吹氣化驗,終於控制到至安全水平。Jenny姐話此菌是會經口水傳染的,勸告各位同枱食飯最好用公筷。

ILoveUGirls 說...

你話 Jenny 姐姐幾好?唔當睇醫生,比廿蚊去吹下水都好吖可!又學多樣嘢嘞。

匿名 說...

放心, 呢隻螺絲粉小弟廿九幾年前都中過, 食藥殺死哂未發作過,好多都市人都有, 放心放心 !
話說小弟28/5都去左山頂Canossa照腸,好辛苦, 之前一日食瀉藥, 清肚又唔食得嘢, 前後30幾個鐘, 睇見個女食雪糕好想搶嚟食, 勁可憐!

ILoveUGirls 說...

講下講下原來咁多人中過招!28號上山頂?30號先去吖嘛!纜車120週年3毫子咋,仲有8千幾人陪你上,呵~

匿名 說...

都係我衰,早知我唔逼您去行街而陪您行山等您健康D,早知我幫您食晒D象拔蚌佢等您唔使染上呢隻螺絲粉…

匿名 說...

小心身體啦!我終於留言比你喇,哈哈!
你應該以後都唔好食螺絲粉呀!知嘛?

ILoveUGirls 說...

多謝晒!咁多人關心我,我又點捨得病吖。

匿名 說...

小鳳:
我哋禽日己经一齊十一年啦;希望年年有今曰啦;最重要身体健康同生活愉快!!

你話今曰睇報告喎;結果点樣呢?除咗我;大家都想知囉!

怏D啦

匿名 說...

唔好死呀!撐住呀!因為我地未夠十一年!

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory