2008年11月8日星期六

大牌檔的由來



大牌檔前身乃熟食檔,而熟食檔在香港開埠時已出現,為平民提供廉價熟食,中環、灣仔、跑馬地是集中地。二次大戰後,政府為幫助戰爭期間死亡或受傷的公務員家屬,發特別牌照給他們在公眾地方開熟食檔。牌照上有持牌人的相,比一般牌照大張,稱為大牌,這類熟食檔就叫做大牌檔。後因部份持牌人黑市經營出租權,政府決定停發大牌,亦不許轉讓及繼承牌照。75年後大牌檔開始搬入臨時街市經營。83年以衛生理由,政府陸續贖回牌照,大牌檔不斷減少。大牌檔已成為港人的集體回憶,今年政府改變政策,雖不再發大牌,但子女及有興趣經營者,亦可爭取續牌權利。



** 上文乃轉載自08年11月07日之蘋果日報 **

2008年11月7日星期五

小丑打交記



呢次主角係3條小丑魚,即係海底奇兵個隻mo仔呢,我啲魚魚當然個個都有名啦,用體型嚟分,由大至細,分別叫做 大毛二毛三毛,因為佢哋經常打交,當然唔係狠狠咁打,係玩玩下嘅性質,可能大家都未見過,所以專登拍低同大家分享下,請笑納。

2008年11月6日星期四

米奇老鼠!?



今日去食晏途中遇見嘅,怪物呀 ~

2008年11月5日星期三

08年珊瑚魚缸實況 (11月篇)


此片拍攝於08年11月05日早上七點幾,除兩隻寄居蟹(紅腳及小藍腳)及兩粒食藻螺(二寶及小明)外,全部入晒鏡,片長3分半,旨在同大家一齊睇下魚魚 ~



特別介紹此魚類,名為 火鳥 ,我共有三尾,佢哋分別叫 阿金阿銀阿旦 ,合稱金銀旦,留意咗佢哋一排,發現佢哋雖然晚上會走入同一個地方隱藏,但早上現身的時候,必定係逐一逐一咁出嚟嘅,而上片就完整咁程現咗比大家睇嘞,而出場次序係 銀 、金 、 旦。


另外為大家粗略講講養咗一年嘅珊瑚魚情況吖,黃B生命力好強,但因佢性格蝦蝦霸霸關係,已經將佢送回大海,而呢年不斷反缸(全缸覆沒),剩低嘅老臣子只有紅腳(寄居蟹)、兩粒食藻螺(二寶同小明),現在其他成員都係9月、10月左右加入的,另外因為之前都十分巧合地,每當為大家貼上圖片介紹各成員,不久就會反缸,所以今次我信邪,只放上影片而不逐一介紹嘞。

零八年11月好介紹



11月12日 Billy Joel Live in Hong Kong

11月15日 08拉闊第三場



11月22日 祖戀明歌音樂會

11月27日 Kylie Minogue , KylieX2008




亞博11月又熱鬧起嚟喇 ~

西門町台灣小食





今次去咗呢間位於旺角通菜街街頭的一間地舖,共點了下列食品:

廟口魯肉飯 - HK27.00 (連冷熱飲品)
酸辣粉皮 - HK17.00 (跟餐叫,只收HK7.00)
香酥豬扒新竹米粉 - HK30 (連冷熱飲品)
紅油玉燕餃 - HK18 (跟餐叫,只收HK8.00)
香芒沙拉鳳尾蝦 - HK32.00

此餐廳選擇用黃燈暖色系,燈光柔和,座位約30多個,都幾細間,唔收加一,點菜記住睇清楚,都幾複雜,例如叫餐跟小食又有特惠價,每款減10元;跟餐咖啡奶茶冷熱唔收錢,但要鴛鴦又要加幾蚊咁嘅,好奇怪。

講返啲食物,粉皮幾醒胃、玉燕餃一般,呢兩款小食可以不理,魯肉飯就幾好味,肉碎大細啱啱好,有旦有菜有啲脆脆放喺面,值得試試。而香酥豬扒就一般,但個新竹米粉就好食喎,最後,如果大家真的到此店的話,香芒沙拉鳳尾蝦就必食嘞,我嗰碟啱啱炸起,啲蝦夠新鮮,個香芒沙拉醬又掂,唔怕熱氣就必試,推介!

兩人食,埋單找數HK104.00,略嫌貴咗啲,一試冇妨,有機會試下其他小食吖。

2008年11月4日星期二

貓沙


好熟 ... 中文名好似唔知喺邊度聽過咁 ... 但英文就有啲唔妥 ...

2008年11月3日星期一

香港海防博物館



上星期三,本人參加咗『威水攝影團』嘅活動,就係去咗呢度,香港海防博物館:

香港海防博物館佔地34,000平方米,改建自逾百年歷史的鯉魚門砲台。1941年日軍攻打香港時,該處曾發生激烈戰鬥,不少守軍壯烈犧牲。

博物館主要由堡壘和古蹟徑組成。堡壘建於1887年,是一座頗具規模的英軍防禦設施;內有18間地下室,原用作營房、彈藥庫、砲彈裝配室及煤倉。堡壘中央的露天廣場是士兵集散的地方。修復後的堡壘頂部加建了大型帳篷,陳列以香港海防歷史為主題的常設展覽。至於戶外古蹟徑,則保存當年的設施,包括壕溝、魚雷發射站、溝堡、官兵營房、砲台及地下彈藥庫等。

海防博物館每日 10:00 至 17:00 開放,逢星期三免費,星期四休息,入場費HK$10,而當天因為約咗小鴻,只係逗留了兩個多小時,有好多展覽廳都冇入,停留拍攝時間都很短,不過覺得呢個地方係值得去參觀下嘅,順帶一提,裡面有餐廳、洗手間、室內地方更有冷氣,幾舒服架。

如欲觀看 小馮 照片,請按 此連結
如欲觀看 水爺 照片,請按 此連結
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory