2008年11月5日星期三

08年珊瑚魚缸實況 (11月篇)


此片拍攝於08年11月05日早上七點幾,除兩隻寄居蟹(紅腳及小藍腳)及兩粒食藻螺(二寶及小明)外,全部入晒鏡,片長3分半,旨在同大家一齊睇下魚魚 ~



特別介紹此魚類,名為 火鳥 ,我共有三尾,佢哋分別叫 阿金阿銀阿旦 ,合稱金銀旦,留意咗佢哋一排,發現佢哋雖然晚上會走入同一個地方隱藏,但早上現身的時候,必定係逐一逐一咁出嚟嘅,而上片就完整咁程現咗比大家睇嘞,而出場次序係 銀 、金 、 旦。


另外為大家粗略講講養咗一年嘅珊瑚魚情況吖,黃B生命力好強,但因佢性格蝦蝦霸霸關係,已經將佢送回大海,而呢年不斷反缸(全缸覆沒),剩低嘅老臣子只有紅腳(寄居蟹)、兩粒食藻螺(二寶同小明),現在其他成員都係9月、10月左右加入的,另外因為之前都十分巧合地,每當為大家貼上圖片介紹各成員,不久就會反缸,所以今次我信邪,只放上影片而不逐一介紹嘞。

2 則留言:

匿名 說...

終於再見番你D魚...老婆仔

ILoveUGirls 說...

靚唔靚先?雖然係平價魚,但係條條我都鍾意

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory