2008年4月5日星期六

助語詞之運用


尋日,在巴士站排隊上車的時候,在隊中見A女士巧遇B女士及其兩女兒,A女士一見B女士隨即大叫的說:『喂!妳個女咁大個?』,全巴士站的人們都將注意力放在B女士及其大女兒身上,見佢真真尷尬非常.....好慘........

於是我在想,如果當時A女士咁表達會唔會好啲呢?
『喂!妳個女咁大個?』

唔知各位點睇呢?

2008年4月3日星期四

飛鵝



註:佢哋去緊嘅山,咪就係飛鵝山囉。

五月演唱會



"Rhythm and Romance" KENNY G 世界巡迴演奏會 香港站
5月9日亞洲博覽館舉行



5月20日又係亞洲博覽館舉行



L'Arc-en-Ciel Tour 2008 L'7~Trans Asia Via Paris Live in HK
5月24日都係亞洲博覽館舉行



係味好興奮呢?想睇?記住日子,調放假喇!

2008年4月1日星期二

七十一


相信係全港最細嘅7仔........

植物問題

(圖一)
(圖二)

問題一:在坪洲遇到嘅一棵樹,圖(二)嘅粒粒同綠葉係原本屬於圖(一)嗰棵樹,定抑或係一種專依附喺其他樹木嘅植物嚟呢?



問題二:在婆髻山的一棵樹,見佢甩緊皮,好光滑,佢咩名堂呢?是否甩完呢次會再甩皮的呢?




問題三:成日都行山見到嘅,叫咩名呢?

東涌至梅窩


3月29日,收工後又試新路,由東涌往梅窩:
東涌 → 薄刀屻 → 婆髻山 → 白芒 → 牛牯塱 → 黃公田 → 窩田 → 銀礦洞 → 銀礦灣瀑布公園 → 白銀鄉 → 涌口 → 梅窩
今次慢走,全程約4小時,山上花草茂盛,到處蝴蝶飛舞,鳥語花香,行經婆髻山時,適逢植樹日,迎面有不同團體由白芒帶同樹苗上山植樹,有意義。
當行至白芒村時,更一睹村外試劍石,體積比心中所想的大許多,及後到達山頂一涼亭,一邊是老虎頭,另一邊可遠望一片山巒,包括:大東山、二東山、雙東坳、婆髻山、蓮花山等等盡入眼簾,走過山頭,開始落山時,乍見雲霧剛由南至北,迎面吹來,配合山巒景色及西斜之陽光映照,好靚.........
因為下午三點才由東涌出發,當到達梅窩時已開始入黑,參觀過瀑布、銀礦洞後,便到了銀礦灣銀城吃晚飯,味道可以且頗夠份量,一試冇妨,晚飯後圍繞銀礦灣銀河散散步,再跟銀礦灣酒店拍拍照,最後到達梅窩碼頭,參觀一下李府食邑稅山界石,完成整個旅程,坐巴士回東涌去。
回顧全程,不太難行,比起東涌往大澳輕鬆一點,山景比海景略多一點,感覺良好,應該可成為日後梁太遊樂團之其中一個景點。

觀看照片連結 請按此
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory