2008年6月14日星期六

不自量力



相信大家都記得佢:紅腳寄居蟹,今日剛好是牠進缸8個月的大日子,是現今缸中的老大哥,但亂衝亂撞性格仍未改,以上片段乃攝於6月3日,牠不自量力爬上送氧氣喉的一刻......

2008年6月13日星期五

動力測試

做完動力測試 (食道) 嘞,之前上網查過動力測試 (尿道),話係插入你個出口,跟住要你出力放出嚟,測試呢方面嘅"動力";但關於食道嘅就搜尋唔到,更有人口述話可能要放個波入食道,然後抽出嚟......今日做完,終於知嘞:
首先會喺鼻孔噴啲麻醉藥要你索入去,跟住用條膠喉,搽啲KY,一直由鼻孔插入食道,我就最長被插入70cm嘞,插入之後,逐cm逐cm咁抽返出嚟,每cm都停低做電腦分析,主要係以計算壓力嘅方式嚟搵出係咪有一段、多段或全段的食道出現問題,當搵到目標後會停留耐啲,做多幾次分析,包括要吞啖水做測試,我就喺45-50cm嘅時候做咗十次吞水做分析嘞,整個測試做咗30分鐘,唔係十分辛苦,係條喉喺較上位置時頂住頂住咁,好唔舒服。
問過測試醫生,測試證實咗我個病係 Achalasia ,最好都係做手術,下一步就係要等6月18日去主診醫生度覆診,聽下佢嘅意見嘞。
報告完畢,各位真係唔駛擔心喎。
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory