2008年5月10日星期六

手機晚霞


尋晚6點45分左右,路過亞洲博覽館,見到團光好靚,冇相機喺身都立即攞部手機影低比大家欣賞下,請原諒在下迫你哋睇相吖。

2008年5月8日星期四

米高海象



好勁!

意外什錦



有真有假,咪信晒喎。

2008年5月7日星期三

東涌日落






下晝接到小鴻電話,話今晚天色靚,有機會影到咸旦黃,雖然我部單鏡拎咗去整,但用富士都一樣,可惜去到嗰個地方個境咁啱比座大廈頂住......影唔到太陽伯伯較低嘅位置,又冇時間去過另一個地方,於是都影低先,影就影得差啲,都同大家分享下吖。

08 海水缸新舊成員

同大家介紹現在魚缸成員先:


黃B〈黃魔〉:07年10月6日入住,魚細細,喜歡蝦蝦霸霸,新魚進缸必是第一個撩事鬥非者,但往往最後被對方打到一扑一碌,雖然性格好差,但佢係開缸功臣唯一生還魚,替我熬過極差水質,做『白老鼠』,冇功都有勞,睇相未必睇得出,其實佢身型已經大咗好多喇。

紅腳〈寄居蟹〉:07年10月15日入住,相信大家都對佢有印象啦,換過好多次外殼,好貪靚,以前亂衝亂撞,而家唔會嘞,不過搬到我啲石頭貝殼亂晒籠,專責缸內清理魚兒吃剩嘅食物。

二寶〈食藻螺〉:07年10月28日入住,佢大佬大寶因之前一次缸中要落重藥而失去寶貴生命,而家剩返佢同佢細佬小明負責清潔缸中藻類事務,唔知有冇錯覺,睇返佢啲舊相,我都覺得佢大咗些少。


小明〈食藻螺〉:07年11月15日入住,身型比二寶大好多,清潔藻類亦較有效及勤力,可能身型關係,紅腳經常會擒上佢身上借力,最初仲以為紅腳攻擊佢,不過見慣原來冇嘢嘅。

古仔〈藍圈〉:08年4月10日入住,性格十分淡定,為缸中身型最大,成隻航空武艦咁,喺水中慢條斯理地巡航,雖則話佢淡定,但其實佢對眼經常射嚟射去,處事小心奕奕,蠱蠱惑惑,古仔之名,由此而來。

六仔〈藍仙〉:08年4月10日入住,現在缸中身型最細小,活潑非常,戰鬥力強,冇懼大魚攻擊,戰鬥到底,只要對方奠定咗佢嘅地位,佢又唔會不斷追殺,性格跟之前朱仔十分相似,但戰鬥力及耐力更強,雖然佢大過後體色會作出巨大改變,不過現時體色主要由黃色搭配藍色,黃加藍咪變綠囉,知道點解佢叫六仔啦。

歷穌〈白尾藍紋〉:08年4月10日入住,胆少,但又為食,每次全缸受嚇後遊返出嚟,佢都係最後一個現身的,但當餵食嘅時候,佢食嘢嘅速度同決心真係一絕,可以爭到大部份嘅糧食,個肚長期脹卜卜,叫歷穌係因為樣子十分似黑人。

Do Do〈檸檬批〉:08年4月21日入住,初入缸同黃B、六仔打餐死,最後比六仔臣服咗佢,而家個個見到佢都抽下佢水,趕下佢追下佢咁,入嚟兩星期都唔敢食嘢,好彩尋日見佢試下偷食嘢,希望佢捱到過去啦。

小藍腳〈寄居蟹〉:08年4月21日入住,替補大藍腳清潔員個位嘅,可能仲細,性格冇咁冷靜及聰明,到現時為止仲未見佢換過外殼,係成日跟住紅腳尾搵食,有幾次唔知係咪紅腳不甘被跟蹤,打到佢成個反轉晒。

醫生蝦:08年4月21日入住,本來有兩隻,一隻叫大蝦一隻叫細蝦,點知落缸兩日後有一隻已經不翼而飛,而家得返佢,主要職責幫魚魚清潔身體的。

新Dee〈法仙〉:08年4月27日入住,身型僅次於古仔,因為星期日帶佢返嚟,所以亦有此命名,可能此類魚生性大胆,養過幾條都係唔太驚人,入住冇耐已經到處遊兼懂得搵食,但佢而家尚未適應新水質,攪到啲鰭爛溶溶咁,成日要去搵醫生蝦幫手,希望新弟快啲好返啦。


個缸已經運作咗七個月,水質已較穩定,但因為缸細,不能加進太多魚兒,現在數目已經差不多,最多加多一尾小型魚,希望佢哋都快快樂樂喺度生活啦。

2008年5月4日星期日

小藍腳



好耐冇同大家講下缸海水魚嘞,因為傷亡慘重,新年後差不多全缸覆沒,只剩下開缸功臣黃B同紅腳,但已入了幾尾新魚,並正健健康康的生活,包括此次主角:小藍腳。
片中故事係咁樣嘅:話說小藍腳闖進黃B地盤,被黃B攻擊,撞至反轉,究竟寄居蟹點樣反身,睇片自會明白,請留意片尾小藍腳反身後,因仍在黃B地盤範圍,黃B再對佢作出攻擊,你見佢個殼郁下郁下就係嘞。至於其他新魚情況,遲啲再比大家睇吖。
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory