2008年5月7日星期三

東涌日落






下晝接到小鴻電話,話今晚天色靚,有機會影到咸旦黃,雖然我部單鏡拎咗去整,但用富士都一樣,可惜去到嗰個地方個境咁啱比座大廈頂住......影唔到太陽伯伯較低嘅位置,又冇時間去過另一個地方,於是都影低先,影就影得差啲,都同大家分享下吖。

4 則留言:

匿名 說...

你部單反乜事咁快拎去整??都唔知你點用機,部部都壞過....咁無人承你d二手o架噃!!

ILoveUGirls 說...

比我發現有死點,不過要影白色嘢,同放到好大先睇到,保養期間,幾大拎去整整佢,順便洗埋CCD,要成個禮拜先攞得返,呢排靠晒富士同三洋嘞。

匿名 說...

無問題啦...技術搭夠囉!

匿名 說...

好耐都無見過咁靚嘅天 !!!!!!!!!!!

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory