2007年8月18日星期六

零八北京奧運應考慮增加此項目

勁!勁!勁!

祝願世界上人人都笑得咁開心

UwillPay (八一七) 比賽報導




上圖藍衫係我隊,而黑衫就係我哋昨晚嘅對手Ghost嘞,總結呢隊球隊踼法都幾粗野,頭頂腳踢,野野硬朗。
其實合計全場,我哋稍稍好過佢哋,但亦是我隊首先失守,上半場,對方前鋒吼準我方龍門一次出迎,撥入我方大門,結果上半場Ghost領先 0:1。
下半場,我隊別無選擇要強攻對手來收復失地,幸運的,憑藉華仔與阿弟一次組織攻勢當中,殺入對方心臟地帶,迫使對方後衛要用技術犯規,於禁區鏟低阿弟,搏得一9碼球,由華仔操刀,追成 1:1 ,而最終亦以呢個比數完場。

下場比賽將於 8月30日 晚 18:00 於摩士 3 號場舉行,對手係Turbo,我方只要和波就可出線入八強,但如果唔好彩輸的話,就要跟Ghost計得失球。以下為我計算的得失球差,以供各隊友參考:

UwillPay ..... 現時打三場得 10 失 2 = +8球
Ghost .......... 現時打三場得 6 失 3 = +3球


以下係假設我隊下場輸比Turbo,Ghost 要轟入 APM 幾粒才對我方構成威脅:

我隊如輸 :

  • 0:1 (+7),Ghost 要入 4:0 (+7...要抽籤決定那隊出線)
  • 0:2 (+6),Ghost 耍入 4:0 (+7...A組次名出線)
  • 1:2 (+7),Ghost 要入 5:0 (+8...次名出線)
  • 0:3 (+5),Ghost 要入 3:0 (+6...次名出線)
  • 1:3 (+6),Ghost 要入 4:0 (+7...次名出線)
  • 2:3 (+7),Ghost 要入 5:0 (+8...次名出線)
以上只係計定數,8月30日的比賽,大家請繼續努力,爭取勝利,殺入八強!

張敬軒07小型演唱會


尋晚去九龍灣展貿睇張敬軒演唱會,軒仔唱現場都幾掂,現場氣分都幾好,原定八點開場,結果要成8點50分先正式開Show,一直到10點35分完場,全程冇冷場,唱得幾好聽,成功之作。


呢段係用手機拍嘅,拍咗一陣就冇電,所以係得咁多。

另有昨晚 照片連結 請欣賞。

2007年8月17日星期五

水上步行球


網友體育科提供,西貢有新嘢玩,有水上飄、四驅車、鄰近又有BBQ,大家有冇興趣去玩下,覆我吖,有就攪返團去。


請按此 連結連結二 睇多啲資料

動態設計座椅



台灣人的創意!

感動200萬人的6歲小女孩



轉載:由駐伊拉克美軍的媽媽作詞填曲外加自彈鋼琴,由該美軍約6歲的妹妹演唱,超級無敵可愛的一段影片,哥哥去伊拉克打仗,美國六歲女唱歌盼歸。

花少少時間聽完佢吖。

網友提供的歌詞:
那年你快要16歲,當我來到這世界,爸媽有了你,然後有 3個男孩,才有我這小女孩,我對你有太多的尊敬,因為你聰明有趣善良,離開大學一年後,你已經知道你要什麼,你要為戰爭出一分力,所以參加了軍隊那年,我只是4歲,每年這個時候人人都談願望,但是你仍在遠方,你不能在此過聖誕,我不明白為什麼 ,哥哥,你什麼時候才回家?什麼時候才回家? 我們把屋裡燃亮著一如過往,但是沒有了你它總是不夠光。我禱告要天父保護你,因為我已經很勇敢。 告訴我戰爭已結束了,回來吧,我真的很想念你。 沒有你的節日沒樂趣,但我們依然為你和其他軍人而驕傲。記著,神是你的好朋友,有一天,我們一定會再聚頭。嘩! 到時我們可以好好的慶祝。 哥哥,你什麼時候才回家?什麼時候才回家?我們把屋裡燃亮著一如過往,但是沒有了你它總是不夠光。我禱告要天父保護你,因為我已經很勇敢。告訴我戰爭已結束了,回來吧,我真的很想念你。 我很想讓你知道我長了多高,又想你認識我在學校的新朋友,也許我們可以一起去吃冰淇淋,但是,我真的不在乎我們會做什麼。 哥哥,你什麼時候才回家?什麼時候才回家?我們把屋裡燃亮著一如過往,但沒有了你它總是不夠光。我禱告要天父保護你,因為我已經很勇敢。告訴我戰爭已結束了,回來吧,我真的很想念你。

銅鑼灣喜記



8月15日晚,本想到銅鑼灣品嚐日本燒餅的,誰不知,6點45分到達,仍未開舖,於是四處行下搵食,發現呢間喜記,門外貼滿名人到訪照片,於是入內一試.......

睇餐牌,一般小菜大概HK$40~HK$80,感覺......差不多啦,唔係太貴啫,再睇睇鄰近食客點什麼菜,發覺大多都有點蟹,想必是招牌菜式,於是問價(時價),嘩!大家估下上圖嘅避風塘炒辣蟹(約兩斤)要幾錢?係HK$480呀!當時我嘅諗法係人一世物一世,叫啦!足料、夠辣、好惹味,蟹質實在,蟹肉亦鮮甜,係幾好食嘅,不過價錢就...........食過一次就夠喇。

另外再加蟹油炒麵(HK$40,味道好普通,仲燶燶哋咁)、茶介(炸魚仔幾好味)、加一,埋單一共六百一,起碼半年冇得去食貴嘢嘞,嘻嘻..............


註:店舖好細,大約只有十張枱,服務態度麻麻,一啲都唔高級,但係招牌菜就超貴,一隻避風塘瀨尿蝦當日時價要HK$180..........

817足球戰術

今晚比賽對手Ghost上星期大炒PMD......5:1

今日八過,原來Ghost打法主要集中高空攻勢,而比賽當日下雨,球場亦較細,球員又偏年輕,有體力,加上PMD之前已輸掉兩場,再無出線機會下被Ghost於下半場由 2:1 改寫為 5:1。

經與隊長商討後,因為如我們和波的話,出線機會仍較大,所以今晚希望採取穩守突擊戰術,前鋒無須於前場標波,集中在中後場作迫搶、攔截,不佈越位陷阱,務求引對手攻,再作反擊。先求和,再求勝!

大家今晚努力呀! UwillPay 必勝!

錶行

呢間店舖位於新都會,留意招牌吖

梁太重開喇

首先多謝大家對梁太不離不棄,本人經過病魔折磨兩星期後(兩日高燒+個幾星期咳嗽),身體已經康復,抖夠嘞,今日宣佈重開!

多得各位關心,梁太無言感激,希望大家繼續支持!

好掛住你哋呀!
AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory