2008年6月24日星期二

要做手術嘞

同大家匯報下病情進展先,初步已經預定在7月19日入院進行手術,點解話係"初步"呢,因為主診要我清晒所有幽門螺旋菌先可進行該手術,而我今日已進行了吹氣測試,下個星期一就知係咪鐡定7月19日做手術嘞。
而該手術會進行兩小時,用微創開四個窿,將因抽筋而收縮的食道部分之上及下各界開約2cm (更正:原來係上面界4至5cm,下面界2cm),令該食道得以放鬆,手術完畢後需住院三日,之後"最少"要在家休息兩星期。
據主診講,手術後,五年內有10%機會會翻發 (因界開部分埋口而翻發,如翻發則需再做同樣手術或撐波仔);5%機會會有胃酸倒流。
另外,今次我將入住山頂嘉諾撒,地點較為偏遠,各位唔駛嚟探我喇,我知大家有心就得嘞,手術必定會順順利利,我亦會好快健健康康咁同大家繼續遊山玩水的,請放心。

15 則留言:

匿名 說...

山頂嘉諾撒咁高檔?!

匿名 說...

去探你...順手行埋山囉!!

匿名 說...

我又去...行山

ILoveUGirls 說...

吹漲 ~ 叫你哋唔駛嚟,而家連行山都諗到,果然有創作力呀吓

匿名 說...

纜車上,行路落

匿名 說...

祝手術成功! 我未知可否來探你, 再confirm.

匿名 說...

best wishes!!

匿名 說...

放心放心!!
幽門螺旋菌, 胃酸倒流, 用微創開四個窿,住山頂嘉諾撒..我全部都有經驗, 而家重好精壯,take it easy !
去山頂嘉諾撒好方便,在CEN打的, 唔駛跳錶. 唔駛行山,唔駛纜車上,話時話, 山頂嘉諾撒D護士都好nice ga !

匿名 說...

山頂嘉諾撒我都住過, d 護士幾好玩幾靚女架, 不過十年前既事了, 宜家個個都四張幾, 行山咁辛苦唔洗預我, 不過我會坐的士, 有無人一齊?

ILoveUGirls 說...

搭車咁麻煩,真係唔駛嚟探我喎,以我嘅性格,住嗰兩三日唔會悶嘅,反正仲有咁多姑娘 ~

匿名 說...

其實大家主要係想:
A) 探阿馮
B) 行山
C) 睇護士
D) A+B+C
究竟,係邊樣至真呢??
(小心d答,呢題係Critical嚟嘅!!)

匿名 說...

睇姑娘記得叫埋我!

匿名 說...

當然係探姑娘最緊要!姑娘開心, 自然小心照顧病人,阿馮就可以好放心休養了.

匿名 說...

睇護士~Yeah!確定幾時先有得睇未?有無私家看護,用唔著出聲,借俾我用!

ILoveUGirls 說...

啱啱覆診完畢,報告指螺旋菌已清晒,今日亦已抽埋血液作化驗,鐡定7月19日做手術嘞。聽講很多人手術後都會發福些少,大家等住迎接一個疑似豆型物體人仕返嚟同你哋見面啦!

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory