2007年9月5日星期三

沙嗲王 (荃灣)







很久以前曾經到過觀塘的沙嗲王,冇特別感覺,荃灣呢間都係第一次去,發覺它們在裝修方面,下了不少苦功,經過樓下接待大堂,先取飛仔,再乘升降機上二樓,機門一開,首先見到一個海盜坐在門前,坐位設計亦頗特別,是一個木桶來的,女仕如穿著裙的話,就冇咁方便,因為要提起腳才可入坐的啊。而今日都係兩人進餐,點了以下菜式:
  • 自選至潮套餐 (HK$42) - 有好多款,我哋選咗鮮茄芝士焗餃子(6隻)、脆蝦棒(半份)、凍奶茶,可能因為我喜歡食蕃茄同芝士的關係,覺得個餃子都幾得,蝦棒亦過得去。
  • XO醬炒蘿蔔糕 (HK$39) - 不過不失,XO醬少咗啲,蘿蔔糕啲蘿蔔唔夠多,但勝在剛炒起,熱辣辣,況且以呢個價錢,份量又唔細,其實係值得食嘅。
  • 椒鹽魔鬼魚 (HK$19.5) - 完全冇椒鹽味,魔鬼魚又冇味,下次唔會再叫。
  • 芝焗一口貝 (HK$29) - 共8隻,扇貝頗細隻,味道都OK嘅。


總結:埋單 HK$143,但我哋有 HK$16 Coupon ,實際只係 HK$127 ,加上凡惠顧20元,就可以有 $2 Coupon 比返你下次用,呢次我哋就拎返 12 元 Coupon嘞,價錢方面都OK吖,裝修幾特別,食物種類多選擇,雖然用料一般,但勝在即煮即上,熱辣辣,抵消晒,要批評嘅係服務員都幾大頭蝦,單單上錯菜到我哋張枱都有四次之多,可能多人客掛........ 總括而言,係值得去光顧嘅,起碼我會再去。

2 則留言:

ILoveUGirls 說...

哎呀!而家睇返個Menu,先發覺係 布甸一客 及 飲品一杯 ...... 我食嗰陣以為係 『或』,食少咗杯布甸,笨呀!

匿名 說...

如果你想少人d,可以去佐敦恆豐中心地下嗰間,大d同少人d..荃灣嗰間如果星期六or日去,樓下排隊等位嘅有成四五十人o架!!千祈唔好去近女人街嗰間...勁細+勁多人!!

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory