2007年8月22日星期三

南風灣船河



今天西貢九點半集合,約10點多上船向南風灣出發去,途中收到不少朋友訊息提醒今日天文台已發出黃雨及雷暴警告,一路上天氣真的不是太理想,陰陰天,間中有雨,但亦不至於太壞,係落水果陣啲水幾凍,玩耐咗就冇問題嘞,我們一行12人玩了沙灘排球、熱血高校躲避球、一號二號球、Wakeborad、香蕉船等等,到了下午5點多回西頁碼頭。


在此要特別鳴謝:拍七、星星仔為我哋設計、籌辦是次船河,多謝兩位嘅貢獻及付出,我就非常滿意嘞。希望好快又有其他遊樂團出現啦。


小馮相片連結 請按此
之媽相片連結 請按此
因為今次影片包含咗一啲『18禁』嘅內容,所以唔直接放上嚟,請按下圖登入esnips觀看吖,共七條短片,慢慢睇啊。


拍七的影片已收到,大家都可以按上圖睇嘞。

2 則留言:

黑洞 說...

阿拍七老細d相咁耐都唔見嘅...催催佢好噃!!

ILoveUGirls 說...

我估最早要星期四比賽嗰日先收到嘞。

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory