2007年11月3日星期六

一個月的海水魚


話都冇咁快,設缸養水已經一個月,上圖是小魚嘅近照,今日影嘅,魚兒們都顯得十分活潑,餵食時更有搶食情況出現,狀態十足,雖然已經一個月,但數據顯示水質仍未穩定,暫時都只可養活一些比較粗生嘅魚種,現在只可繼續等待,時機成熟時再加入其他成員。


同場加影: 因有上次紅腳蟹換殼經驗,所以前兩日見到藍腳蟹嘅反常行為,就知道佢即將會換,上圖就係佢昨晚換出嚟嘅"皮"嘞,可惜係影唔到換嘅過程(因佢哋會選擇熄燈後,漆黑一片才行動),而藍腳今日整天動也不動,但相信佢明至後天便會恢復原狀的了。

7 則留言:

匿名 說...

祝早日影到俾大家睇!

ILoveUGirls 說...

好呀!不過兩個剛剛換.....唔知要等幾耐.....

匿名 說...

我養D龍虾仔三到四星期左右一次, 而家有一隻十隻腳剩下五隻腳, 慘!

ILoveUGirls 說...

龍蝦咁快?我都密切留意下先 ~

匿名 說...

我養左兩隻藍龍虾仔,大約三厘米長,話口未完今日又有一隻換殼,都影唔切就一"即"出左來,好在我咁好彩見到立即隔開左,唔係又斷手斷腳...

ILoveUGirls 說...

咸水定淡水龍蝦呀?彼此努力去捕捉佢哋換殼一刻吖!

匿名 說...

淡水蝦仔.

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory