2007年10月31日星期三

大寶與露比


如果大家記得的話,之前我在沙螺灣捉咗5隻螺,原來全部都唔係食藻螺嚟!終於我在10月28日去買了兩隻真正的食藻螺,而上圖係其中一隻,佢叫大寶呀,好鬼Q,個樣似比卡超嘛?


今日又忍唔到手,買咗呢條橙點露比,一放入缸就比缸中大佬阿黃B(黃魔)追打,希望佢過到呢個關口,生存落去啦。


因為太喜歡紅腳藍腳,所以同場再加插佢兩位嘅老友相比大家睇囉。

2 則留言:

ILoveUGirls 說...

話口未完,今早起身發現橙點露比已經於夜深人靜嘅,跳咗出缸,死掉.........

匿名 說...

勇!寧死不被人欺!

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory