2007年6月18日星期一

彩虹甜品店(大埔)

  • 太極豆腐花 --- HK$12
  • 黑糖雪糕 ------HK$18
太極豆腐花,黑色嗰部份其實只係在豆腐花中加入芝麻,而黑糖雪糕嘅黑糖喺餐牌係註明自製的,兩款甜品中規中舉,唔會係難食,但又唔講得好突出,路過要食甜品的話都可以嘅。
而今次我主要係想講喺我落單時嘅小插曲,話說我坐低後,侍應走過來........
  • 侍:請想問要咩呢?
  • 我:一個太極豆腐花、一個黑糖雪糕。
  • 侍:好,個豆腐花想要熱定凍呢?
  • 我:熱啦!
  • 侍:哦,熱嘅賣晒喎。
  • 我:.........呵(我笑了出來),咁要凍啦。

註 : 個女侍應服務態度係唔差嘅,不過我覺得佢問得好搞笑啫。

沒有留言:

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory