2008年7月7日星期一

物價

今日去檀島食個晏晝,坐隔離有一大班人正在午餐,八八卦卦聽下佢哋講咩,見有一位剛剛到步嘅女仕問一位已攞餐嘅男仕:

: 咦!?做咩食五香肉丁麵呀?唔食餐肉?你唔係鍾意食餐肉嘅咩?
: 抵啲吖嘛!而家五香肉丁成十幾蚊罐呀!

係喎!呢件事令我諗起,早幾日喺超市見到而家五香肉丁買成$16蚊罐呀!有冇攪錯呀?以前平民價$10蚊有兩罐,而家咩世界...究竟係成本貴咗?定係商家牟利重咗呢?人工又唔見加得多,唔通營商真係咁艱難?

講開檀島,順便發下嘮騷先,記得此店於機場開幕早期,合桃蛋糕同藍莓芝士包好食到不得了,不知何時開始,藍莓芝士包得番極少芝士,而合桃蛋糕比我嘅感覺係偷工減料咗,冇晒嗰隻正正蛋糕味,合桃直頭係轉咗供應商咁,整個蛋糕完全唔掂,我最初以為一時失手,之後我比咗三次機會佢,結果完全一樣,唔通又係百物騰貴嘅關係?

** 註:以上純屬個人意見,如你是檀島Fans,請多多見諒。**

4 則留言:

匿名 說...

我喺樓下茶記,都係叫五香肉丁,不過數數埋埋得五粒肉...真係"五"香肉丁喇!!

匿名 說...

記得小時候(廿多年前)家境不太好,家母經常只用十元八塊就可煮一大煲"時菜回鍋肉or時菜五香肉丁上海麵"作幾口子的早午兩餐。時至今日,同一煲麵,價錢差不多要廿幾卅蚊至得。究竟係而家D物價太貴還是當時年紀少,食糧少…

ILoveUGirls 說...

我在此宣佈,五香肉丁麵,從此改名為:
『五粒肉丁麵』!

匿名 說...

咁我聽日都去叫『五粒肉丁麵』食下先

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory