2007年8月30日星期四

食棧海鮮宴



雖然球隊今日輸零比一,計得失球後,UwillPay 被踢出局,下年再接再厲,因為輸贏唔重要,只要我哋一班人開開心心踢我哋嘅開心足球就足夠嘞!

踢完比賽,我哋一行十七人浩浩蕩蕩,到了樂富食棧海鮮酒家,十七人坐埋一張枱,正!

以下係今餐嘅菜單:

大花龍蝦伊麵
大石倉兩食(炒球及魚粥)
豉椒炒大竹聖
果皮蒸大鮑魚
椒鹽賴尿蝦
薑蔥焗羔蟹
惹味魚湯(美國蠔+象拔蚌)
至尊燒鵝
海皇焗飯(大家都飽嘞,所以冇上呢樣)
楊枝甘露
芒果/榴槤班戟(呢樣送嘅)
汽水/啤酒任飲

可能因為一班人食嘅關係,今日覺得樣樣都OK喎,而我就較喜歡個魚粥、燒鵝汁同賴尿蝦,要彈就彈啲蝦細隻啲唧,仲有,比較特別嘅係楊枝甘露放咗冰,食落凍凍哋都幾過癮,正!

另外在此要特別鳴謝 經理占 統籌,領隊豪 協辦,攪咗呢餐又豐富、又好味、又滿足嘅海鮮宴比我哋呢十五兜友仔食,多謝你哋呀!

2 則留言:

匿名 說...

又富豐又開心兼可又食又拎…幾時再開餐呀?

ILoveUGirls 說...

起碼要知大家仲有咩想食先,最多我幫手求下占叔吖

AddThis Social Bookmark Button
AddThis Feed Button

代客張貼服務

將你想發表的內容及網名Email到airjcc.learnthai@blogger.com 便可代為張貼閣下的文章於本網站。(更多說明請參閱標籤中的網頁功能)
Palacan!部落格聯播

Since 27 APR , 2007

Blog Flux Directory